کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

بگم بگم های مدل 94 !

 


یکی از خصلتای حسنه اون بابای قبلی تهدید به افشاگری بود و هیچ وقت از این مرحله جلوتر نرفت بنده خدا ! همش می گفت لیست مفسدای اقتصادی تو جیبمه و هیچ وقت درشون نیاورد و ببینیم چه اسمایی توشه !

 

متاسفانه ویروسش به این دولت فعلی هم سرایت کرده و همش دارن قبلی ها رو تهدید می کنن که اونا ال کردن ،اونا بل کردن، اونا خراب کردن، اونا نابود کردن، اونا خزانه رو خالی کردن، اونا 300هزار میلیارد تومن بدهی درست کردن و نمی تونیم بازپرداخت کنیم (لینک) ، اونا . . .  .خب که چی؟ اینا رو که به طور کلی هر ننه قمری می دونه .

 

برین تو جزئیات ، کلی گویی که دردی از کسی دوا نمی کنه، سالهاست دارن تو این مملکت شعار مبارزه با فساداقتصادی اداری  می دن و همه هم رو محکوم می کنن و الحمدلله همیشه مسئولین مستقر، بهترین ها و پاکدست ترین ها هستند ولی الان اینه وضعمون که در رتبه بندی فساد اقتصادی  اداری از 177کشور دنیا ، ما 144هستیم!! یعنی جزء فاسدترین کشورهاییم تقریبا افتادیم بغل دست کره‌شمالی، افغانستان، سودان، لیبی و سوریه ( لینک)  خب این همه شعار دادیم و تهدید کردیم این بود نتیجه اش؟

 

 اگه یارو های قبلی خلاف کردن، که من می گم کردن ، خب بکشینشون به دادگاه و حداقل مستندا حرف بزنین و ملت بفهمن چی به روز این مملکت آوردن . آقای جهانگیری محترم که همه اش می گی باید قبلی ها رو محاکمه کرد ، خب برادر از مرحله حرف یه قدم برو جلوتر ، عمل کن . قوه مجریه هستی ها .

 

جالب این جاست که این ها این قدر فقط حرف زدن که احمدی نژاد تصمیم گرفته از اینا شکایت کنه !! و تازه اینها گفتن خب ، اگه اون از ما شکایت کنه ما هم مستندات خودمون رو ارائه می دیم ! (لینک) من اصلا نمی فهمم ، بالاخره اون کشور رو به ورطه سقوط برده بود یا نبرده بود؟ این تعارفا و تکلفا دیگه چیه؟


پانوشت  : حتما به همه دوستان علاقمند بحث ،توصیه می کنم کامنتهای پست قبلی رو بخونن . ممنون از بولوت و ستاره گرامی که این قده بحث رو باز کردند .


 برای پیوستن به گروه تلگرامی کافه رگبار روی این لینک کلیک کنید

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بولوت دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 18:39

خب این انتقاد کاملن وارده. طرف و تیمش هم باید بدونن که این تقصیر ما نیست و وسعت خرابی زیاده و توپ قل دادن توی زمین ا.ن (که همون جور که گفتید همه میدونن) تا یه جایی جواب میده. اونی که این رو میدونه با توجه به این مسئله از دولت انتظار داره. اونی هم نمیدونه و قبولش نداره. هر چقدرم توپ رو بندازن زمین ا.ن براش قابل قبول نخواهد بود.
نمیشه تا گفتن چرا فلان وعده محقق نشد بگن تقصیر ما نیست. بلاخره میدونستید دارید چی رو تحویل میگیرید. اگه استراتژی که باهاش اومدید جلو تقصیر رو گردن کس دیگه انداختنه. خب استراتژی غلطیه. ملتم دو سه سال این رو قبول میکنن. بعدش دیگه نمیشه با این حرفا سر کسی رو گرم کرد.
فعلن دیوار ا.ن از همه کوتاه تره. به خاطر طلبکاری جمعی ازش هم تقصیرا رو گردن اون انداختن جواب میده. امیدوارم فکری برای وقتی که جواب دیگه این متهم کردنا جواب نخواهد داد داشته باشن. (داخل پارنتز عرض شود که بعید میدونم چنین فکری داشته باشن. استراتژیشون چون فردا شود فکر فردا کنیم به نظر میرسه.)
این که چه ا.ن چه روحانی نمیتونن از قسمت بگم بگم برن جلوتر . برای اینه که اگه بخوان بگن و به اصطلاح پرده بیفته رسوایی دامن خیلی ها رو خواهد گرفت. و برای نظام و امنیت ملی و این تیپ چیزا خوب نیست. به نفع همه س که چیزی گفته نشه. بگم بگم ا.ن برا این بود محبوب القلوب بشه. اینم برا این که انگشت اتهام رو از خودش برداره. اگه قرار به گفتنه که اولین نفر خودشون باید برن جوابگو باشن.

نیره دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:47

به نظرم دولت اون قدر قدرتمند نیست که بتونه با این همه فساد و مشکلات مبارزه کنه
هر کی بیاد روی کار همینه

متاسفانه بله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد