کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

برجام و حجاب


-چیه این برگه ها ؟

- ویژه نامه محیط زیست متروست حاج آقا

- به به . به سلامتی انشا الله

- یدونه بگیرین بخونین حاج آقا

-دست شما درد نکنه ( می گیره و زیر و روی روزنامه رو نگاهی می اندازه ) ماشالا . خیره ایشالا . البته اگه شما به حجاب خانوما هم توجه کنین خوبه.

تعجب کردم و نگاهی به خانومای هم گروهی مون می اندازم که حجابشون معمولیه – حاج آقا این خانما رو میگین؟

-نخیر این مسافرایی که میان و میرن ... بعضیهاشون واقعا حجابشون زننده است ... بهشون تذکر بدید

خنده ام می گیره – حاجی من واسه چی تذکر بدم ؟ اصلا به من چه دخلی داره ؟

-نه دیگه ، چطور ربطی نداره شمام داری تو این جامعه زندگی می کنی . مثلا این خانوما رو ببین که دارن میان ( با دست دو تا دختر که شالشون تا پشت سرشون اومده نشون میده) این ها معلومه که اصلا برای مبارزه با اسلام این جوری بیرون اومدن ( دو تا دختر که حاجی رو می بینن که داره بهشون اشاره می کنه نگران میشن و مسیرشون رو عوض میکنن)

-حاج آقا ولشون کنین بنده خدا ها رو . بذارین راحت باشن . ترسوندیشون

- ای بابا این چه حرفیه شما می زنی ؟ اینا این جوری بیرون میان شما به گناه می افتین .

-به هر حال حاج آقا بنده پا تو کفش شما نمی کنم . من کار محیط زیستی اجتماعی خودم رو انجام میدم شمام کار حجاب و پوشش خانوما رو انجام بدین  

- نه برادر من ، انما المونمنون اخوه . ما همه مسئولیم .چه من چه شما

- حاج آقا سی چهل ساله مملکت دستتونه نتونستین حجاب رو رواج بدین .از بنده چه کاری بر میاد

- شما نقش دشمن خارجی رو دست کم نگیر . از بعد از برجام حرکتی خزنده داره رخ میده که اصول اسلام رو زیر سوال ببره . باید جلوی اینا وایسیم

- ببخشینا حاج آقا این همه سال زور گفتین به این خانوما ، نتونستین . حجاب که نباید زورکی باشه . شما باید بتونین اقناعشون کنین . خودشون محجبه میشن اگه تونستین متوجهشون کنین که حجاب خوبه.

- به هر حال من باید برم الان . تو قم که ما هستیم الحمدالله این بی حجابی ها دیده نمیشه این قدر که در تهران هست

- بفرمایین حاج آقا ایشالا موفق باشین . شما این مطلب رو که بهتون دادم بخونین . مفید تر و کاربردی تره

- و من الله توفیق

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نیره دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:20

خوب راست میگه. برید به صورت بی جیره و مواجب به گشت ارشاد کمک کنید!

مهدی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:49 http://mehdinasrollahi.blogsky.com/

سلام
نظر اسلام نسبت به حجاب معلوم هست. در دین هم اجباری نیست. به نظر من مساله اول و حال حاضر کشور ما اشتغال و مواد مخدر هست. نهادهای حکومتی اگر تو این زمینه ها کار جدی و عملی نکنند مدیون ملت نجیب ایران و خون شهدا انقلاب هستند.

دقیقا

sahar دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 17:10 http://sahar.info.tm

وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
98156

داش آکل چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:48

میخواست بهش بگین مشکل شما ااینه که میخوای تو کار همه دخالت کنی! بعدم در ادامه تفکیک وظایف بهش میگفتی خب شما چرا نمیای از محیط زیست حمایت کنی؟

اتفاقا گفتم . شما بیاین رو این کار تبلیغ کنین حیاتی تره تا حجاب خانوما

سهیل پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 21:13 http://www.parchenan.blogfa.com

و من ا.. توفیق
بامزه بود
ممنون
این پستت چسبید
البته سوژه رو کمی لو داده بودی پست قبل

قابلت رو نداشت سهیل جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد