کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

بالاخره، انگاری ، دارم مجوز می گیرم آیا!


خب ... خب ....خدا رو شکر که بالاخره جواب اداره کتاب وزارت ارشاد برای مجوز به چاپ رمانم (برگهای سبز بید) اومد، گرچه با حذفیاتی ( البته اندک) .راستش وقتی به نمایشگاه کتاب امسال هم نرسید دیگه داشتم نا امید می شدم .

الان با ناشرم داریم روی جلدش کار می کنیم و برای طراح جلد ،چند طرح و خلاصه داستان رو فرستادم و باید چند متن منتخب و یه معرفی هم برای پشت جلدش آماده کنم .
گوش شیطون کر یعنی داره چاپ میشه ؟!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 17:23 http://biadonyabesazim.blogsky.com

من وساطت کردم نزد اداره فخیمه.

آقای رگبار تبریک میگم.

فقط اگه دوباره چوب لای چرخ گذاشتن، تقصیر چشم زدن من نیستااااا.

سپاس بنده رو بپذیرید بانو سارا
خدا وساطت شما رو از ما نگیره !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد