کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

دوگانگی فرهنگی ایرانیان



اظهرمن الشمسه که صدی نود ایرانی هایی که پاشون رو از مرز می ذارن بیرون دیگه ملزم نیستن که به پوشش اجباری ای که در جمهوری اسلامی قانون شده تن در بدن و خیلیهاشون از توی هواپیما به کشف حجاب و تغییر لباس اقدام می کنن .

اما این وضع برای افراد شناخته شده سخت تره چون دوربین ها دنبالشونن و مقامات امنیتی و حکومتی هم قبلاً تهدیدهای لازم رو کردن که اگه ببینیم خارج از ایران شئونات ما رو رعایت نکردین فلانتون می کنیم . برای همینه که تا می خوان تکون بخورن همش باید شیش و بش کنن که الان نکنه کسی بهم دست بزنه ، نکنه کسی منو ببوسه ، نکنه چیزی که دارم می بینم ایراد داشته باشه و این سفر بهشون رهرمار میشه بر می گردن بندگان خدا !


تو فیلمای دیشب کن دیدم که پیرمردی محترم از اعضای جشنواره با همه اعضای گروه فیلم فرهادی دست داد و به سمت ترانه هم اومد که بنده خدا زود دستاشو به هم چسبوند و مدل این هندیا به یارو تعظیم کرد که مبادا بهش دست داده باشه !


یا چند روز قبل فتح الله زاده رفته بوده آمریکا که جایی مسابقه کشتی خانوما بوده و اینم داشته تماشا می کرده که عکسش در اومده که آی و ای و فلان و بیسار که بعد فتح الله زاده در اومده که مسئولان برگزاری بازی ها آنها را به سمت محل برگزاری مسابقه هدایت می کنند و ابتدا آنها تصور می‌کردند کشتی بین آقایان است ولی در ادامه متوجه می‌شوند که دو کشتی گیر خانم روی تشک آمده اند و او نمی دونسته چه کنه و ... بنده خدا مونده چی بگه .


خلاصه اینه وضع و حال ما دیگه . حجاب و شئونات زورکی بهتر از این نمیشه !


برای   برای پیوستن به گروه تلگرامی کافه رگبار هم روی این لینک کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
نیره دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:15


حالا مثلا با این همه اجبار به حجاب جامعه سالمی ساختن؟ فقط میخوان ابراز قدرت کنن و زور بگن

سارا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:33 http://.biadonyabesazim.blogsky.com

یه جا یکی نظر گذاشته بود که کاش توی تموم اون لحظه هایی که اونجا بودید، زیر لب با خودتون می گفتید شهدا شرمنده تونیم!!!!!!!

در جوابش یکی دیگر نوشته بود، اون موقعهایی هم که اختلاسهای انچنانی میشه هم بگید که کاش زیر لب گفته میشد شهدا شرمنده تونیم.

بیچاره این شهدا که ادعایی هم نداشتند و حالا کلی صاحب پیدا کرده اند.


من که چیز بدی در گروه ایرانی ندیدم. افتخار می کنم به همه شون. به فرهنگ و رفتار متینشون.

سارا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:47

اقای رگبار من روی لینک گروه تلگرامیتون میزنم ولی می نویسه:
Sorry this chat does not seem to exist

مشکلی بود که حل شد . الان روی این لینک بزنید . درست میشه
https://telegram.me/joinchat/BgbZlQHDa5kvDitCCDxz0A

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد