کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

فرهنگ زباله پخش کنی !


اگه کوه دارآباد رفته باشین می دونین که به طور معمول دارآباد دو مسیر عمومی تر داره . یه مسیر سمت چپ از کنار و وسط رودخونه می گذره و تفرجگاهه و یه مسیر از سمت راست که به ارتفاعات منتهی میشه . من همیشه از مسیر راست می رفتم و گه گاه هم سری به رودخونه می زدم .


این هفته یه برنامه دیگه ای چیدم و اون این که همراه با پدرم که 70سالشه و پسر بزرگترم که 10سالشه  سه تایی رفته بودیم اون جا و دیدم بد نیست که رودنوردی کنیم . یعنی از کنار رودخونه بریم و جاهایی که راه نیست به آب بزنیم و همین طور بریم بالا تا برسیم به دیواره و آبشارکوچیک پرفشار و همین مسیر رو برگردیم . کاری بود که تا حالا نکرده بودیم .


عمده مسیر رو توی آب سرد و خنک طی کردیم و جاهایی پاهامون دیگه از سرما سر شده بود و خیلی خوش گذشت این مسیر پرخروش و آب صاف رو طی کردن اما و اما که انگار یه آدم محیط زیستی نمی تونه یه جایی توی طبیعتی که مردم دیگه هم میرن بره و حرص و افسوس نخوره !


ملت چند متر به چند متر کنار رودخونه نشسته بودن و بساط خورد و خوراک و دود و دم و قلیون  راه انداخته بودن و اکثریتشون دور تا دور خودشون رو زباله دونی کرده بودن از پوست هندونه و پوست تخمه و پوست میوه و اضافه تخم مرغی که می خوردن و آشغال سیگار و باقی مونده زغال و سوزوندن چوب ها و شستن ظرفهای کثیفشون توی رودخونه و ..... اصلا یه جوری این کار رو با دقت و جدیت انجام می دن که آدم فکر میکنه ممکنه که اینا به عمد این کثافت کاری رو می کنن؟!


واقعا آدم متاسف میشه که ملت این قدر بی توجه به محیطزیست و به حقوق بقیه هستنتد . می خوردند و می پاشند و میروند و هیچ توجه نمی کنن که بعد از اونها هم قراره شاید کسای دیگه بخوان بیان اون جا بشینن و از اون فضا و هوا استفاده کنن . واقعا متاسف میشه . واقعا !



برای پیوستن به گروه تلکرامی کافه رگبار روی این لینک کلیک نمایید .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آتلیه عکاسی شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:28 http://photoshootstudio.ir

خیلی مطالب خوبی در سایتتان قرار می دهید یک دنیا نشکر

نیره شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:39

همیشه به کوه. مخصوصا با پدر و پسر.

داش آکل یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:21

ملت ریدن! (به قول حامد بهداد تو فیلم نارنجی پوش)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد