کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

دردسرهای خوندن مطلب توی گوشی


چند روزی است که دارم کتاب رمان "کافکا در کرانه" اثر نویسنده ژاپنی "هاروکی موراکامی" رو توی گوشیم می خونم و باید بگم که خیلی برام جالب و خوندنیه . داستان در عین حال که با کشش و گیراست ، سرشار از تعلقات ذهنی و اساطیریست و یک جورهایی ذهن رو به مالیخولیا می بره . شرح و بسط اصلیش بمونه برای وقتی که تموم شد .

ولی یه اشتباهی کردم که نسخه الکترونیکیش رو خریداری کردم و مجبورم توی صفحه گوشیم بخونم که اصلا گوشی برای خوندن داستان ها و مطالب بلند مناسب نیست که نیست ملت !!

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 http://www.parchenan.blgfa.com

من دارمش می خوای بیا بهت بدم

نه دیگه تموم شده

شیرین یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1395 ساعت 13:21 http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام رگبار عزیز
نصف لذت کتاب خواندن در به دست گرفتنش و شنیدن بوی صفحات کتاب است :))

نمی دانم چرا از این کتاب خوب نشنیده ام! شما تمامش کنید و برای ما هم تعریف کنید خوب است یا نه. راستی من تا بحال از این موراکامی معروف هیچ کتابی نخوانده ام.

خیلی معروفه

parisa یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1395 ساعت 19:17

نیره شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 19:30

بله چشم رو اذیت می کنه

خیلی

پگاه شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 01:36

هیچ چیز کتاب چاپی نمیشه

دقیقا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد