کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

آخرین برفهای زمستان








مکان : شمال تهران ، پهنه جنوبی رشته کوه البرز ، دارآباد

زمان : 24 اسفند ماه ، آخرین هفته سال 1392 خورشیدی

عکاس : آقای رگبار !


نظرات 7 + ارسال نظر
سایه شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:43

عکس ها بسیار زیبا بود. لطافت هوا را می شد خیلی خوب احساس کرد.

بله هوا واقعا لطیف بود

نیره شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:14

دو خونه ما مستضعفین فقط بارون میاد...

اون جام که برفه بالا کوهه مستضعف جان !!

الهه یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:09

خیلی خوشگلن دستت درد نکنه .

شیرین یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:31

حیف از منظره به این قشنگی که خانه های کج و معوج و بی قواره ویرانش کرده اند! شهردارهای تهران رو از 40 سال قبل به اینور باید بدلیل بی لیاقتی و عدم درک طرح شهرسازی و زیبایی شناسی محکوم کنند. از این شهرهای بی هویت، بی تناسب، زشت و نکبت فقط توی خاور میانه میشه دید.
باید به بلاگ اسکای پیشنهاد بدم یک صورتک "خاک بر سری" طراحی کنه برای مواقعی که احساس خاک بر سری می کنم

راستی ها ! الان که به خونه ها دقت کردم دیدم عجب هردمبیلیه !!
هویت شهری و نماد شهری تو تهران که تقریبا وجود نداره .خیلی جاها می ببینی که کنار یه خونه کوتاه برج گنده ای توی یه کوچه تنگ علم شده

آتی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:08

آقای رگبار باید به شما افرین گفت که حوصله کردید و تو این بدو بدوی اخر سال از طبیعت عکس گرفتین، با دیدن این عکسها اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود

راستش وقتی این منظره رو دیدم نتونستم توقف نکنم و این عکسها رو به یادگار برای شما نگیرم . با این حال از محبتتون ممنونم آتی خانوم

هومه دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 http://www.ghaensport.ir

سلام
شما آخرین برف را دارید و ما اولین شکوفه های بهاری را

چه عالی

Afsaneh دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:21

رگبار عزیز
صبح دوشنبه شما به خیر
ممنون از این تصاویر های زیبا. هم دلم باز شد با دیدنشون و هم دلم گرفت. دلم گرفت چون عید تهران نیستم ...
بهرحال برای شما و خانواده کوچکتون و تمامی عزیزانتون و به خصوص مشتریهای دائمی اینجا سالی پر از برکت, سلامتی و امنیت آرزو دارم. به امید آنکه خیلی از برنامه ها و آرزو هامون در سال جدید به واقعیت بپیوندند.
در مورد پستهای قبل عکس شما و پسر را دیدم و به یاد عکس معروفی از رضا شاه و پسرش افتادم. خیلی تشابه بود ...
ببوسید شازده پسر را از طرف من و پسرکم.
فردا چهارشنبه سوری به همه خوش بگذره و جای من را هم خالی کنید.

از لطفت ممنونم دوست عزیز و مهریان . برای تو و فالکو و باباش هم آرزوی سلامتی می کنم که امسال دیگه هیچ مشکلی برای سلامتیش نباشه .
اون تشبیه رو خوب اومدی . کلی به خودم مغرور شدم
عیدت مبارک باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد