کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

بهاریه


 

اول اسفند که شد نیت کردم که تا روز آخر سال مطلب بنویسم و نذارم این تعطیلی های زود هنگام روی کافه من تاثیر بذاره.


اما از پریروز به این طرف هرکاری می خوام بکنم و برم می بینم تق و لق شده .مثلا می خواستم باری رو به یزد و بار دیگه ای رو به اصفهان بفرستم ، دیدم اکثر باربری ها دیگه جنس نمی گیرن و کامیونهاشون حرکت نداره . بابا بی انصافا 6 روز تا آخر سال باقی مونده که این چه وضع کار کردنه ؟ و یا معلمای مدرسه بنیامین اینا هم از وسطای هفته قبل تو گوش مادرا و بچه ها خوندن که از شنبه دیگه درس جدید نمی دیم ها و فقط مرور درس داریم ها ! که یعنی خودتون عاقل باشین و نیاین مدرسه که مام ببندیم بریم . خیلی جاها همین جوری شل و ول شده از جمله وبلاگستان فارسی!


پس دیدم پستی رو که می خواستم آخرین روز سال بذارم ، الان بذارم که اون موقع اصلا کسی نیست که بخونتش !


اول این که یه بازی آخر سالی هست که چندین بار جاهای مختلف تکرار شده ولی همیشه تازه است . از سفره های هفت سینتون عکس بندازین و برای من بفرستین ،یا به ای میلم caferagbar@yahoo.com یا جایی آپلود کنین و آدرسش رو بدین . تو اولین پستای سال نو ازشون رو نمایی می کنم تا ببینیم سفره هفت سین هر کسی چه شکلی انداخته شده و بهترین رو هم می تونیم انتخاب کنیم.وقتش هم زیاده . از روز اول سال وقت هست تا 17 فروردین 93 !!


دوم این که از طرف خودم و همه پرسنل زحمت کش کافه برای همه مشتری های این کافه سالی خوب ،سرشار از شادی ، سلامتی ، رفاه ، خنده ، بی دغدغدگی و همین طور پول فراوون آرزومندم . مخصوصا برای شیرین ، نیره ، بولوت ، بابک ، سارا ، ترمه ، عطیه ، افسانه ، سهیلا ، یاس ، هتی ، صحرا ، مهتاب و سایه عزیز توانایی مخصوص می خوام که این سال 92 رو من رو خوندن و وقت گذاشتن و هی نظر دادن و هی نظر دادن .


از بقیه اون 200 نفری هم که من رو می خوندن تشکر می کنم که چراغ این محفل رو روشن نگه می داشتن . حیف اسمهاشون رو نمی دونم وگرنه تک تک تشکر مخصوص می نمودم ! ما دیگه رفتیم تا 16 فروردین سال 93 . نوروزتون مبارک باشه دوستای خوب !


                                      


 


نظرات 18 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:13

داشتم فکر میکردم چرا زمان ما مدارس تق و لق نبودند که یادم افتاد ما امتحانات ثلث دوم رو داشتیم و عمرا اگر فرصت فکر کردن به عید برامون باقی می ماند!
سال نوی شما هم مبارک باشه رگبار عزیز، امیدوارم تعطیلات عید به اتفاق باران عزیز و دو تا گل پسر خوش بگذره.
بابت سفره هفت سین هم من عذرخواهی و کناره گیری می کنم چون هفت سین نخواهم داشت. ولی این باعث نخواهد شد که از دیدن سفره های دوستان عزیز لذت نبرم
خوش و خرم باشید.

اوه اوه اون امتحانای ثلث دوم آخر ضد حال بودند شیرین
ممنون که تبریک گفتی و به تو هم خوش بگذره ( گرچه احتمالا اون جا تعطیلی ندارین )
واقعا دیگه هفت سین نمی اندازی؟

سهیل دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:25 http://www.parchenan.blogfa.com

سلام
سال خوشی را برای شما و دو تا بچه گلت آرزوندم

مرسی سهیل جان

سهیل دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:32 http://www.parchenan.blogfa.com

نمی دونم بشه یا نه اما از سفر هفت سین با بچه ها شاید تونستم عکسی بفرستم البته با تاخیر بسیار

من 3 - 4 ساله تحویل سال رو با بچه ها برگذار یم کنم

چه عالی . منتظر هستیم

مهتاب دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 20:09

سلام
امسال دومین سالی بود که خواننده وبلاگتون بودم کلی از خواندن مطالب وبلاگتون لذت بردم و کلی به معلومات عمومیم اضافه شد ممنونم آقای رگبار شرمنده که خیلی کم کامنت میگذارم تو محل کار جدیدم امکان وبلاگ خوانی نیست و با تاخیر مطالبو می خونم سال بسیار خوبی رو برای شما خانوم باران بنی و دنی آرزو میکنم و امیدوارم بتونم که در مسابقه هفت سین شرکت کنم . سال خوب و تعطیلات خوبی داشته باشید

مهتاب جان همین که می دونم شما هستی و من رو می خونی برایم بسیار خوبه .
عیدت مبارک

نیره دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

پیشاپیش عیدتون مبارک
با اون بخش پر از پولش به شدت موافقم!

عید تو و هانی هم مبارک باشه

ستاره سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

امیدوارم سال پر از خیر و برکت و شادی در انتظار داشته باشید و در سال جدید بیشتر از قبل بتونم در کافه همیشه گرم و صمیم‌تون حضور داشته باشم...
لحظه تحویل سال همه رو دعا کنید بالاخص من و خانواده‌ام رو که امسال، لحظه تحویل سال پر از نگرانی و حسرته برامون...
عیدتون مبارک///

مرسی سایه عزیز . سال خوب و بدون دغدغه ای برات آرزومندم
عید تو هم مبارک

هومه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 http://www.ghaensport.ir

سلام در http://ghaensport.blogfa.com/post-515.aspx عکسی از سفره هفت سین اعضای گروه انداختم و سفره هفت سین خونه رو هم بعد عید عکسش رو ارسال خواهم کرد .
شاد باشید و سالی پر از نشاط پیش رویتان

بسیار عالی هومه عزیز . منتظرش هستم .
عید خوبی داشته باشی

فریده سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:00

نوروز پیشاپیش مبارک...سالی سرشار از برکت محبت و پویایی داشته باشید

فریده جان از محبت و تبریکت ممننم . تو هم همین طور

heti سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 http://khalehhetiking.persianblog.ir/

آقای رگبار سال نو برای شما وخونواده تون مبارک باشه .مرسی که یاد کردید من رو .شما یکی از بهترین دوستان وبلاگی هستین که همیشه با علاقه مطالبش رو دنبال می کردم .امیدوارم که سال جدیدی سال پر برکتی باشه برای کافه رگبار وشما

مرسی هتی عزیز . توجه شما به این نوشته ها برای من مشهوده واقعا . سال خوبی برات آرزو دارم

سایه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:09

سال نو را پیشاپیش به شما و خانواده محترم تبریک می گم. امیدوارم سال پیش رو سال خوبی برای شما و عزیزانتون باشه

ممنونم سایه عزیز . برای شما و خوانواده محترمتان هم آرزوی سلامتی و شادمانی دارم

شیرین سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:50

رگبار عزیز، پرسیدی "واقعا دیگه هفت سین نمی اندازی؟"
بواقع هیچوقت هفت سین درست نکرده ام. اون "دیگه" بهمین دلیل معنا ندارد.
نمی دانم چرا هیچ مراسم و آیینی را دوست ندارم. درخت کریسمس و پرزپه هم درست نمی کنم. لحظه تحویل سال و روز کریسمس را خیلی دوست دارم و عمیقا خوشحالم، اما درونی می ماند و هیچ میلی به تزیینات و غیره ندارم. شما عوض من از هفت سینی که با بچه ها و باران نازنین درست می کنید دو سه تا عکس خوشگل بگذارید تا ببینم و حظ کنم

آهان پس یه جورایی می شه گفت آدمی هستی درون نگر ( یه رگبار روانکاو !!)
چشم ما می ذاریم شما از ما تعریف کن

بولوت سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:14 http://maryamak.blogfa.com/

یه بار تو یه سریال یه ایرانی برای یه خارجی توضیح میداد که تو ایران، یک ماه قبل از عید نوروز و یک ماه بعد از عید نوروز همه چی تعطیله!

بهانه برای تعطیلی مدرسه ی بنیامین که خیلی خوبه! به بچه های خواهری گفته بودن از فردا درس نداریم. هر کی بیاد فقط باید بشینه مشق بنویسه!

من که در جریانید، شایدم نیستید! دوربینم گم شد. گوشیمم کابل ارتباط با کامپیوتر نداره. الان من چه جوری عکس از هفت سین بذارم؟ چرا منو تو این موقعیت قرار میدید؟

سال خوبی داشته باشید. کافه تون با پستای مدوام همیشه برقرار باشه.
اگه تو سال جدید موزه های بیشتری شناسایی کنید و آدرسش رو به ما یاد بدید. شاید یه سر بیام مرکز فرماندهی کافه یه چایی مهمونتون بشم! (اعتماد به سقف رو دارید دیگه)

اره ما کلا از این 13 روز کم کم برای خودمون 31 روز تعطیلی خلق می کنیم . این از توانایی ها ماست بولوت عزیز !
اما تنبلی نکن و بهانه نیار که چیزی که زیاده کابل رابط گوشی به کامپیوتره . عکس رو بگیر و بفرست !
اگه افتخار بدین که خوشحال می شم و شاید کنار چایی براتون بیسکوییت هم گذاشتم !!
عید خوبی داشته باشی بولوت جان !

عطیه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

سلام بر آقای رگبار عزیز و کافه چی فعال این وبلاگستان...
ممنون از لطفتون...
انشالله که سالی پر بار و سرشار از سلامتی و شادی و موفقیت پیش رو داشته باشین...
سعی میکنم عکس هم از سفره ی کوچولومون بفرستم.
سال نو مبارک/.

مرسی عطیه جان . برای تو و شوهر جفت بچه هات آرزوی شادی و سلامتی دارم .
منتظر عکست هستم

علی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:15

ایشاالله که امسال سال خوبی داشته باشید ،حتما عکس برا تون می فرستم

برای تو هم علی جان !
منتظر عکست هستم

یه مریم جدید پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:28 http://newmaryam.blogsky.com

سلام آقای رگبار
سال نو مبارک باشه. امیدوارم شما و خانواده اتان سال خوب و شادی در پیش داشته باشید. کافه اتان هم پر رونق...

ممنون مریم عزیز برای شما و خانواده شما هم آرزوی شادی و سلامتی دارم .

گلدونه سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 http://tondokhond.persianblog.ir/

سلام آقای رگبار
سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوام در کنار خانواده سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشید

مرسی گلدونه عزیز . به همچنین

یاس پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 http://www.soundsoflife.blogfa.com

سلام آقای رگبار.
سال نو با تاخیر مبارک.
راستش اصلا فکر نمی کردم منو یادتون باشه چون خیلی کم کامنت میذارم. همین الانم شک دارم منظورتون من بوده باشم. اگر من نبودم رودرواسی نکنین ها بگین :)
اما خوب همیشه می خونمتون و از اغلب پست ها و نوشته هاتون لذت می برم.
ما امسال 28ام اسفند تازه از سفر برگشتیم در حالی که هممون شدیدا مریض بودیم. هفت سین رو با مشقت بسیار جور کردم و اصلا هم باب میل نبود. اما با این حال عکسی با موبایل گرفتم که کیفیت خوبی نداره. ببینم اگر خواهرم عکس بهتری داشته باشه از سفره اونو حتما می فرستم.
امیدوارم برای همه ما سال خوبی باشه.

سال نوی تو هم مبارک باشه . . مرسی که همیشه من رو می خونی و این باغعث خوشحال من میشه . ایشالا زودتر هم سلامتیت رو بدست بیاری .
اما درباره عکس زیاد خودت رو درگیر کیفیتش نکن . غرض بیشتر اینه که خود سفره دیده بشه هر جور بود می تونی بفرستیش

تیراژه یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام آقای رگبار
سال نو مبارک.
روزهای خوبی در پیش رو داشته باشید.

ممنون تیراژه عزیز برای تو و قلم قوی ات هم سال خوبی خواهانم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد