کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

سلام بر گذشته !


از قدیم گفته اند که هر چیز به خوار آید روزی به کار آید و دقیقا حکایت این وبلاگ هست !

اصلا فکر نمی کردم که بخوام دوباره این جا مطلب بنویسم که البته به وبلاگ جان برنخوره که حریفهای قدری اومده بودند و مهلت نمی دادند اصلا . ولی خب گردش روزگار باز من رو رسوند به اینجا که با قطع موقتی ( یا دائم؟!) شبکه های اجتماعی خارجکی باز باید برگردیم به همین جا که ، هر کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش 

راستش الان فکر عمومی اینه که اینترنت دوباره وصل میشه و باز میشه مثل قبل ارتباطات خودمون رو داشته باشیم ولی من فکر می کنم بعید هم نیست که همیشگی بشه و اگه هم وصل بشه با شرط و شروطها . و البته این مسبوق به سابقه هم هست . مثلا  یوتیوب رو فیلتر نموده و به جای اون مشابه داخلیش ، آپارات رو علم کردند و این رویه می تونه برای اینستا و وانساپ و گوگل و غیره هم بیافته 

علی ایحال من بازم ممنونم از آقای چنگیزی ( به نظرم مدیر بلاگ اسکای ایشون بود قدیما ) که چراغ این جا رو هنوز روشن نگه داشته و فعلا من باز این جا خواهم نوشت 

و من الله التوفیق ، دویوم آذرماه سال 98 خورشیدی