کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

روز نوشت های فیلترینگ

 

دوشنبه اول آبان : امروز دقیقا 4سالگی وبلاگم بود که باز کردم و دیدم فیلتر شده ام!! چشمهایم گشاد شد و کلی تعجب کردم که دلیلش چه  می توانست باشد . بعد خنده ام گرفت که چه کشکی کشکی من هم فیلتر شدم . این هم آسته برو آسته بیا که گربه شاخت نزنه عاقبتشم این شد!  رفتم تا اعتراض به اینهایی که ما را در بلک لیست انداختند بکنم که دیدم قبلش باید اسم و مشخصات دقیق همراه با آدرس و تلفن و هر چه که هست و نیست رو باید بدم تا بگویند چرا فیلترش کردند !

از خیرش گذشتم . اگه می خواستم کاربر واقعی باشم که مرض نداشتم اسمم را بگذارم آقای رگبار ! من دوست داشتم مجازی باشم که شدم ( البت بماند که نیمه مجازی شدیم !) یه جورایی گیج و ویجم و تصمیم درستی نمی توانم بگیرم . یه دقیقه با خودم میگویم که وبلاگ دیگری باز کنم . دقیقه بعد به خودم میگم که نه بزار همین رو رفع فیلتر کنم. جالب است که هم حس بدی دارم و هم حسی خوب . شب به باران گفتم اتفاق بدی برایم افتاده و موضوع را گفتم . بنده خدا او هم کلی ناراحت شد . فکر نمی کردم نسبت به این کافه این قدر احساس مثبت داشته باشد . 

 

سه شنبه دوم آبان : به طور ناخودآگاه وقتی کامپیوتر را روشن کردم دستم به سمت آبکون وبلاگم رفت و دوباره آن نشان منحوس فیلترینگ کوبیده شد توی صورتم . چند نفر از خواننده ها که خودشان هم بلاگر هستند در ابتدا یا انتهای نوشته امروزشان از من یاد کردند و از کافه رگبار . یکیشان هم که متن بامزه ای در این باره نوشت . کمی خندیدم و روحیه ای گرفتم .   

 

چهارشنبه سوم آبان : چند تا از خواننده هایم که در فیس بوک ادم کرده اند، برایم در آنجا یادداشت گذاشته اند و دلداری ام داده اند . دستشان درد نکند آدمی حس نمی کند در برهوتی رها شده . به من پیشنهاد داده اندکه وبلاگ دیگری بزنم که کاری است که شده و ما عاجزیم از تغییر آن .بیشتر از بلاگفا در لجم که چرا وبلاگ را به کل مسدود کرد. باران می گوید اصلا بیا قید وبلاگ نویسی را بزن خطرناک است ولی من که مطمئنم بی جهت این اتفاق افتاده و نگران این جور  چیزها نیستم .   

 

پنجشنبه چهارم آبان : یک آدرس دیگر برای وبلاگ در بلاگفا ثبت کردم با یک a اضافه در انتهای آدرس قبلی . نامه ای برای شیرازی نوشتم که اگر موافقت کند بتوانم محتوای کافه مرحوم را به این وبلاگ جدید منتقل کنم . نمی دانم جواب خواهد داد یا نه ؟ یکی از رفقای بلاگر هم ای میل زد که قصد داشت با من مصاحبه ای کند برای برنامه رادیویی اش که فعلا با توجه به نبودن وبلاگی در دسترس می ماند برای بعدی که وبلاگ دار شدم .   

 

شنبه ششم آبان : آقای بلاگفا حتی زحمت نکشید یک جوابی خشک و خالی به من بدهد ،بعد دو روز . در گودر لینکهایم را می دیدم که بعضی از دوستان هنوز من و کافه درویشی ام را فراموش نکرده اند . دیگر ظاهرا با قبلی نمی شود کاری کرد و باید رختی نو به تن کرد . به توصیه بابک کافه جدید در محله بلاگ اسکای باز شد . با همان آدرس باa  اضافه .

کمی غمگینم . احساس این را دارم که خاطرات و هویت این 4 سال گذشته مرا از من گرفته اند ولی عیبی ندارد من مجددا تلاش می کنم و کافه ای نو باز می کنم و لابد باید تلاش کنم که منوهای کافه را محدود تر بکنم دیگر . چه میشود کرد؟ 

 

....  

کامنت برگزیده   

 

زویا گفته : هیچ چیز مرا خوشحالتر از این نمی‌کند که می‌بینم رودی به جریان پرتلاطم خود ادامه می‌دهد و هیچ سنگی او را از جریان نمی‌اندازد.
چه خوب شد این کافه برقرار شد. درست است که ۴ سال مکالمه ی دوست داشتنی با دوستانتان به ظاهر از بین رفت اما یادش همواره زنده است و در حافظه ی جهان ثبت . کافه اتان پر رونق باد . 

 

نظرات 37 + ارسال نظر
گلدونه شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 http://tondokhond.persianblog.ir/

گور بابای بلاگفا. والله فک کرده حالا جواب نمیده تو دربدر وبلاگ میشی!

چی بگم والا . اقلا می تونست یه جوابی بده

زویا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 http://zoya31.blogfa.com

سلام آقای رگبار

هیچ چیز مرا خوشحالتر از این نمی‌کند که می‌بینم رودی به جریان پرتلاطم خود ادامه می‌دهد و هیچ سنگی او را از جریان نمی‌اندازد.

چه خوب شد این کافه برقرار شد. درست است که ۴ سال مکالمه ی دوست داشتنی با دوستانتان به ظاهر از بین رفت اما یادش همواره زنده است و در حافظه ی جهان ثبت . کافه اتان پر رونق باد

از تعبیرت ممنونم دوست شاعر من .
بله از بین رفت و من معتقدم که نیمی از صفای یک وبلاگ به کامنتهاشه و دوستانی که داریم

[ بدون نام ] شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:05

سلام
خیلی ممنون که بهم خبر دادید آدرس جدیدتون را.
وقتی دیدم فیلتر شدید آه از نهادم بلند شد. نوشته هاتون را دوست دارم. خوشحال میشم منم از نظرات شما بهره مند شوم. با ارزوی موفقیت

قابل دار نبود بهینه عزیز . انشالله این جا مستدام باشه

[ بدون نام ] شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:05

حواسم نبود ادرس وبلاگ و اسم نگذاشتم من بهینه از وبلاگ دفترچه یواشکی هستم

جواد شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:08 http://esfandegaan.blogfa.com/

درود بر جناب رگبار
خوبی؟

خانه ی نو با تمام ناملایمتی ها مبارک. به هر حال این هم مدلی است برای خودش. شما احیانا بک آپی از وبلاگ قبلیت نداشتی؟ فکر کنم با گودر میشه به نوشته های قبلی رسید...
وبلاگ منم یک بار بعد از آن انتخابات مسدود شد. حستون رو کاملا درک میکنم. ولی دوباره نوشتن و دوباره ساختن هم حس خوبیه هاااا!

شادمان و پیروز باشی///

چرا بک آپ دارم . روی فایل ورد ولی نمی دونم چجوری میشه این جا آپلودش کنم . شاید باید تک تک که برای ۸۰۰ نوشته واقعا وقت زیادی باید بذارم
دوباره ساختن آره البته من الان حس خوبی ندارم جواد جان

کاتیوشا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:13 http://www.katiusha.blogfa.com

من از گودر خوندم و فهمیدم فیلتر شدید
.نمیدونستم از کی باید سراغتون رو بگیرم.
مرسی از آدرس جدید.اما چرا از مطالبتون بک آپ نداشتید؟

دارم روی یک فایل ورد . اتفاقا یکی دو روز قبل از این جریان گرفته بودم

Afsaneh شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:50 http://ma-va-golpesari.persianblog.ir

آقای رگبار عزیز،

خوشحالم که کافه شما دوباره دایر شد و متاسفم که نتونستید نوشته های چهار سال را یک جوری نجات بدید. اما ممنون که دوباره برگشتید و منتظر پست های خوب شما هستم، مثل همیشه.

شاد و سربلند باشید. و کافه تان همیشه برقرار.

مرسی افسانه عزیز
نوشته های ۴ سال رو دارم فقط چجوری باید انتقالش بدم معلوم نیست

حسین شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:52 http://hosseinb.blogfa.com

سلام
منزل نو مبارک .
حیف اون کافه قبلی .
اگه شد آدرس رو عوض کن و نگهش دار به یادگار .

نشد حسین جان . بلاگفا مسدودش کرد

[ بدون نام ] شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:56

سلام اقا رگبار...
بسیار خوشحال شدم که ناامید نشدید
اون حستون رو می فهمم اما زیادم حس بی هویتی نکنید چون خواننده هاتون همان دوستان هستند و شمارو خوب می شناسند و باز بی صبرانه منتظر نوشته های خوب شما هستند.
اتفاقا من بارها تو دلم می گفتم اقای رگبار دل شیر داره .دقیقا چون مطالب شما بر طبق اساس و علت و منطق و امار بود فیلتر شدید اگه بر اساس شایعه بود کسی کارتون نداشت .من مطالب شما رو دوست دارم چون دقیقه .خوب اینا هم دوست ندارند مطالب دقیق رو هرچند کوچک باشه رو کسی متوجه بشه.تازه اولش کلی نگرانتون شدم و فوری به زویا نوشتم که وبلاگ اقای رگبار فیلتره !اونم گفت متاسفانه بله و خودش هم می دونه و تادیدم شما خودتون هم اطلاع دارید خیالم راحت شد که سالمید و نگرفتنتون.چون یکی از دوستامون رو مجید نامی بابت همین با صراحت نوشتنش چند ماهی زندان افتاد.و من خیلی نگرانتون شدم.خدارو شکر که نمی شه فکر رو فیلتر کرد.موفق باشید

والا دوست بی نام من دل شیر هم ندارم . فکر می کردم چیزهایی هست که درست نیست و بد نیست به زبون ساده بیان بشه ولی شاید همین باعث فیلتر شدن شد .
از پیگیریت و نکران شدنت ممنونم من خیال ندارم فعلا زندان برم ها

صحرا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:25 http://sahra87.persianblog.ir

نگران نباش آقای رگبار . هر جا که بری ما مشتری کافه شما هستیم. لینکتون رو توی وبلاگم عوض کردم.

لطفت مزید صحرا جان

ماجراهای مریمی شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:31 http://merrymiriam.persianblog.ir/

حرفای بودار نوشته بودی؟
برادر من دنبال دردسر نگرد. ول‌ش کن.

نه والا هیچ حرف بوداری نبود و دنبال دردسر هم نیستم

نیره شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:34 http://salimi.blogfa.com/

سلام
خدا رو شکر اینجا رو باز کردید. لینکتون می کنم.
متاسفانه این اواخر بیشتر وبلاگهایی که می خوندم و دوست داشتم فیلتر شدن. واقعا نمی فهمم هدفشون چیه؟

اصلا انگار هدف مشخصی در بین نیست تعابیر گوناگونه که تعیین کننده است نیره

مریم شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:57 http://osiane man.persianblog.ir

راستش جالبترین مطلب در مورد فیلتر کردن وبلاگت این بود که :
من وقتی دیدم شما فیلتر شدی خیلی خوشگل رفتم با فیل شکن اومدم دبدم نوشته حاوی مطالب مجرمانه است فکر کردم فیل شکنم خرابه یه سرچ بی تربیتی زدم دیدم نخیر بلاگفای عزیز مطالب وبلاگهای غیر اخلاقی زیادی داره که چیزایی توش نوشته که دود از سر آدم بلند می شه و لابد از نظر اونا مجرمانه نیست.... حالا چی چیه وبلاگت اینهمه طرف رو آتیش زده من نمی دونم والا.... ممنون بابت آدرس

واقعا؟
شاید یه بی تربیتی دیگه ای کردم که خودمون بی خبریم

مهشاد شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:39

نه تنها شما،من هم حس میکنم بخشی از خاطراتم را نابود کردند
خیلی وقت ها می آمدم وبلاگت کامنت میگذاشتم،با این امید که کامنت برگزیده شوم و چقدر ذوق میکردم وقت هایی که میدیدم پایین پست نوشتی که: کامنت برگزیده از مهشاد
حیف رگبار جان.واقعا حیف

راست می گی . من واقعا شرمنده که این جوری شد . چراغ این کافه نظرات شماها بود

ر.رها شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:57

سلام
با عرض تاسف بسیار در مورد این رفتارها
فقط در باب عمل بلاگفا باید بگویم بندگان خدا بی تقصیرند
اگر محتوای وبلاگهایی که بهشان دستورداده می شوند را مسدود نکنند کل سایتشان از بیخ فیلتر می شود!!!
آری اینچنین است برادر...

متاسفانه و افسوس .
نه ما که راضی نبودیم به این کار .
خدا همه ما را هدایت کند

مهتاب شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:58

سلام آقای رگبار وبلاگ نو مبارک
خوشحالم که کوتاه نیومدید و زود کافه جدیدتونو راه اندازی کردید خدا رو شکر که از مطالبتون کپی داشتید من با وجود ابنکه هیچوقت وبلاگ نداشتم درک مکردم چه حس بدی بوده وقتی دیدید که یه نفر که معلوم نیست چه سطحی از سوادو شعور داره در یک اقدام کاملا" سلیقه ای وبلاگو فیلتر کنه بعدش نه دلیلش معلومه نه جایی که آدم بتونه شکایت کنه
ولی فکرشو نکنید فرض کنید یک تغییر دکوراسیون اساسی دادید. ایشالله که این وبلاگ جدیدتون پر از مطالب جدید امیدوارکننده بشه

مرسی مهتاب عزیز
بله کاملا سلیقه ایه به نظر من . حتی می تونستن به خودم اطلاع بدن که فلان مطلبت خوب نیست . خب من برش می داشتم .ولی سلیقشون این بوده که بی خبر و بی اطلاع این کار رو بکنن

ر.رها شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:00

از این باب حتی این بلاگ اسکای هم برایتان جای خوبی نیست
چرا که یک هو دیدی چهار سال هم اینجا نوشتی و فیلها تر زدن توش!!
بهتره برید از یکی از دامینهای خارجی مثل بلاگ سپات فضا بگیرید
یا اینکه سایت شخصی بزنید که هزینه ی چندانی ندارد
در اون صورتها می شه با فیلتر شکن وارد وبلاگتون شد
و دیگه دغدغه ی نابودی محتوی ندارید...

والا به اون هم فکر کردم ولی علی الحساب اینجا اومدم . شاید برای دامین شخصی هم اقدام کردم . ممنونم از راهنماییت رها

بولوت شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:50

به به. خونه ی نو مبارک! هنوز جا به جا نشده چه تدکوراسیون خوشگلی انتخاب کردید!

واقعا ؟! دکورش خوبه ؟‌من که خودم هنوز این جا احساس راحتی نمیکنم

شیرین شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:11 http://ladolcevia.blogfa.com

Welcome back آقای رگبار عزیز،
میدونم که مدتی غریبی خواهید کرد تا به محیط سایت جدید عادت کنید اما بودنتان 100% بهتر از نبودنتان است!
هر بار که میبینم بلاگی مسدود شده دلم میگیره، حتی وقتی هم مورد علاقه ام نباشه. نمیدونم که میشه که معیار ها عوض بشن و خوش آیند آدمها تصمیم گیرنده نباشه.
موفق باشید دوست عزیز و منتظر مطالب جدیدتان و خوبتان هستیم. مثل همیشه!

گل گفتی شیرین . گل گفتی . انگار اومدم تو یه خونه جدید . با همه در و دیوارش غریبگی می کنم

بولوت شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:14

چند سال پیش که وبلاگ ۷ ساله ی یکی از دوستان رو مسدود کرده بودن توی وبلاگی که اجتماعی تر مینوشت یه پست نوشت و یه تعبیر به کار برد که خیلی دوست داشتم. نوشته بود شاید اسم وبلاگ جدیدم رو گذاشتم ققنوس. من از این خاکستر برخواهم خاست.

-ققنوس ! می دونی درست گفته . دقیقا عین آتیش زدن بود

سیلوئت شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:18 http://silhouette.blogfa.com

مرسی آقا رگبار برای آدرس... اتفاقا من خودم چندبار آدرس قبلیتونو به اضافه یک a یا 1 آخرش همینجوری امتحانی تو گوگل سرچ کردم ولی پیداتون نکردم که امروز کامنتتونو دیدم. خوشحالم که دوباره مینویسید. الان یک آیتم شیک به رزومه وبلاگ نویسی شما اضافه شده و اونم همانا فیلتر شدنه!!! تبریک میگم خدمتتون

-شمام سابقه داری ها و خوب می دونی چجوری بگردی سیلو خانوم !~
-اگه از دید مثبت سیلوئتی هم بخوایم نگاه کنیم اینم فاکتور مثیتیه

خیــره سر شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

ممنون که خبر دادین. حالا هی من فحش می دم سانسور کنین دیدین ارزش نداره اینا اول آخر فیلتر می کنن.

خیره سر جون قربونت لطفا این جا فحش محش نده که تو این بلاگ اسکای ادیت کامنت نداره و مجبورم درسته حذفش کنم . من هم که می دونی ضخم و زیلی

سهیلا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:30 http://http://soheyla-taha.blogfa.com

سلام آقای رگبار . من از مدتی قبل خواننده ی خاموش وبلاگ مرحومتان بودم و خیلی از خواندنش لذت می بردم ولی جرات عرض اندام نداشتم .آخه منه یه لا قبای پیزوری کجا و وبلاگ نویس قدری مثل شما کجا .برای همین ترجیح می دادم آروم و بی صدا بیام و برم تا اینکه اون اتفاق تلخ برای بلاگ نازنین افتاد که واقعا دل مرا آتش زد.از شیرین عزیزم سراغ شما رو گرفتم که اوهم با اظهار تاسف گفت خبری از شما نداره . تا الان که متوجه شدم دوباره اومدیدواین برای من و امثال من باعث خوشوقتیه .رگبار عزیز باز من مجددا میخواستم یواشکی بیام و برم ولی یه چیز باعث شد براتون کامنت بذارم. درسته که خیلی بهتون سخت گذشت که یهو دست نوشته های ۴ساله تون دود بشه و بره تو دهن گشاد بلاگفا ولی باور کن وجود آدمایی مثل شما باعث میشه ما با آگاهی بیشتر نفس بکشیم که مصداق هر نفسی که فرو میرود ممد حیات و ......
واین دنیای وانفسامون جای بهتری برای زندگی بشه .رگبار عزیز باش و ادامه بده و تنها به خودت فکر نکن بلکه به من و امثال من فکر کن که همیشه چشم براه افکار ناب که برخواسته ازدلی پاک است باش. ببخش پرحرفی کردم ولی سعی کردم قطره ای از احساسم رو به شما بگم . دوست فرهیخته ی من الهی که همیشه مانا وموفق و سربلند باشی

اول ابن که تو واقعا منو به عرش بردی و چیزهایی در حقم گفتی که واقعا این جور نیست و من وبلاگنویس معمولی ای هستم ولی این تویی که منو خوب می بینی . ازت متشکرم .
تو که پیزوری نیستی این جوری که نوشتی ! ولی خواهشا همیشه بیا و برام کامنت بذار من با کامنتای تو امثال توست که می فهم چی باید بگم و چه جوری باید بگم
تمام درخواستهاتون هم به دیده منت که حقیقتا نیمی از این وبلاگ برای دل خودمه . نیمه دیگه اش برای همون منظورهایی است که تو ذکر کردی
به امید دیدار بیش از پیش ات در این کافه

بهمن شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:42 http://bahmankarimi.blogfa.com

سلام
جناب نسخه پشتیبان نگرفته بودی؟!
به هر حال فعلا اوضاع همینِ
وبلاگ قبلی ما نیز بعد از سه سال بر باد رفت!
ملالی نیست...
امیدوارم دیگه پیش نیاد و صد سال با دلی خوش بنویسید
بلاگ اسکای هم که آیکون هاش به درد نخوره!

چرا از قضا بک أپ گرفته بودم و دارمشون ولی چجوری بیارم روی این یکی؟!
انشالله که همین جوری باشه

رعنا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:34

سلامممممممممممممممم
هورااااااا
پیداتون کردمممممممممممم

مباااااااااااااااااااارک
من یه سری راهکار براتون نوشته بودم توی بلاگ مرحوم شده تون
که دقیقا همه شون نام و نشان دقیقی میخوان از آدم

خوشحالم که اینجایین :)

در اولین سرعت لینکتون رو اصلاح میکنم :)

مرسی رعنا بابت اون راهنماییهات
و مرسی که اینجایی دوست عزیز

بولوت شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

غریبی نکن با کافه ی جدیدت آقای رگبار. تغییر توی زندگی اجتناب ناپذیره. آدم خونه و ماشینی که باهاش کلی خاطره داره رو میده تا یه بهترش رو بگیره. شمام یه کافه ی بهتر قرار درست کنی.

azade یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:20

بسیار خوشحال شدم از افتتاح کافه جدید.

منتظر نوشته های خوبتان هستیم.

لطفت مزید آزاده عزیز

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:52

سلام اقای رگبار..خیلی خوشحالم که وبلاگ جدید زدین.. این صفحه ی فیلترینگ بدجوری دهن کجی میکرد بهم

به خودم که فحش خوار مادر می داد

ح-جیمی یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 http://h-jimi.blogfa.com

سلام اقای رگبار..خیلی خوشحالم که وبلاگ جدید زدین.. این صفحه ی فیلترینگ بدجوری دهن کجی میکرد بهم

به خودم که فحش خوار مادر می داد

پونه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:38

لطفا منو ها رو محدود نکنید.

تمام سعیم رو خواهم کرد پونه

روزگارمو یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:58

سلام کاکا
بازگشت دوباره ات رو تبریک میگم.
وقتی دیدم فیلتر شدی فکر کردم من اشتباه میکنم.دوباره کلیک کردم. دیدم نه خیر شما حتما اعمال مجرمانه ای مرتکب شده اید که فیلتر شده اید. خداوند از سر تقصیرات شما بگذره کاکا
از شوخی گذشته مطمئنم خیلی زود به خونه جدید عادت میکنی.
سلامت وپایدار باشی.

نه کاکو به پیر به پیغمبر ما بی تقصیر بودیم
ایشالا که همین جور باشه ما زنده ایم به نفستون

سایه سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:27

سلام آقای رگبار
خیلی خوشحالم که بازم می نویسید و تونستم پیداتون کنم.
این مدت واقعاً جای خالی نوشته هاتون حس میشد...

منم خوشحالم که پیدام کردین . اندک اندک جمع دوستان می رسد

یاسان سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 http://delkok.blogfa.com

سلام
گاهی می خواندمتان .. چقدر این نوشته یه جورایی توش غم داشت ..می فهمم حستان زا برای زحمت چندساله تان.. من خودم چند ماهی ست به جمع مجازی ها پیوستم وقتی این بلاگفا قاط می زند دلم خاطرات چند ماهه ام در این خانه مجازی تنگ می شود.. ان شالله این خانه بسی دل انگیز تر خانه پیشین باشد

از لطفت ممنونم .
حق داری این دلتنگی توی نوشته من بود . امیدوارم که دیگه نه برای من و نه برای تو تکرار نشه

yasna سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:59 http://delkok.blogfa.com

سلام عزیز .. من اسمم یاسان نیست ... یسنا هست نمی دونم چرا یاسان نوشتی شما؟
آمدم به درخواست بابک اسحاقی بار دیگر به شما خدا قوت بگویم عزیز

-این از بی سوادی بنده است شما به دل گیر یسنا !

نسرین سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:29

یادداشت بامزه ای که گفتید تو کدوم وبلاگه؟

تو وبلاگ اتاقی از آن خودم http://osianeman.persianblog.ir/

سپیده چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 http://otagheaabi.blogfa.com

یک نوع ش.ک.ن.ج.ه است!
دست کمش نگیرید!

طی این رویداد
با معرفی آقای بابک اسحاقی به خوانندگان شما اضافه شدم.

-نه دست کم نمی گیریم .
- از بابک و شما هم ممنونم . این کافه شبانه روزیه همیشه میتونین تشریف بیارن

سارا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:33 http://biadonyabesazim.blogfa.com

من این اتحاد بین وبلاگنویسان رو تحسین می کنم.

و تبریک میگم این خونه جدید رو.

ایمیل زدن به آقای بلاگفا اصلا جوابی در پی نخواهد داشت به خصوص اگه براشون بگی فلان مساله رو پیگیری کنند. یک سالی هست که زیر پام علف سبز شده و جوابی از ایشون نیومده.

خیلی سال پیش خوندم که سرویسهایی مثل میهن بلاگ (فکر کنم)، این قابلیت رو دارند که تمام پستهای شما رو از مثلا بلاگفا به اونجا میشه منتقل کرد. یادم نیست دقیقا. البته شما ظاهرا اصلا به مدیریت سابقتون دسترسی ندارید. ولی بد نیست که از این به بعد مواظب نوشته های اینجا باشید و جایی مثلا ثبت موقتشون کنید برای روز مبادا. خدای نکرده!!!!!!!!!!!

گوش نوچه های شیطان کر.

مرسی سارا
بله متوجه شدم . اینها به کسی جوابگو نیستند
این جا یه بدی داره که بک آپ گیری نداره و نمی دونم چکار باید یکنم ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد