کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

دوباره این روباه مکار

 

 کارتر - کلینتون - بوش(پسر) - اوباما - بوش (پدر)

 

 

امروز جماعت آمریکایی پای صندوقهای رای رفته اند که چهل و پنجمین رئیس جمهورشون رو به کاخ سفید بفرستند .   

 

یه پیش بینی هم از خودمون در کنیم و اون این که من می گم این بابا ،باراک حسین اوباما ،دوباره رئیس جمهور می شه . البته من برام فرقی نداره که این بشه یا اون یکی ، رامنی ، چون هیچکدومشون برای من ایرانی ، تره هم خورد نمی کنن .  

 

قبلا که اون بوش جنگ طلب سر کار بود دلمون می خواست اوباما سرکار بیاد که شاید تو زندگی ما یه فرقی بشه که فرقی نکرد . ببخشید البته فرقی شد و ارزش پولمون سقوط آزاد کرد و صنایعمون خوابید و هی بیشتر و بیشتر به ما مردم فشار آورد و مجموعا حالش رو بردیم. 

 

یعنی می خوام بگم این بابا بر خلاف اون جرج بوش ، آدم آب زیرکاه تر و مارموزی تریه و تونسته تو این 4سال تحریم های دنیا رو علیه ما 10برابر کنه و کاری کنه کارستون . ما رو انداختن گوشه رینگ و د بزن . البته تو سر و صورت تا حالا نزدن ولی تا دلتون بخواد تو شکم و پک و پهلو و کلیه مون چرا . 

 

باراک حسین آقا ، دستت درد نکنه برادر . تو تا حالا جوونمردی بودی برای خودت که نزدی توی چشممون ، اجرت با خدا  !

  

 

.... 

 

کامنت برگزیده  

 

ترمه گفته : شما انتظار دارید رئیس جمهور آمریکا - ابرقدرت جهان- برای مای ایرانی تره خورد کنه؟ چرا؟؟؟ اوباما یا رامنی یا ... رئیس جمهور آمریکا هستن. نماینده ی مردم آمریکا برای اداره ی کشورشون. ما هم نماینده های خودمون رو داریم!!!
در ضمن سیاست های کلی آمریکا مشخص هست و توسط رئیس جمهور تعیین نمیشه. رئیس جمهور فقط روش اجرای این سیاست ها رو مشخص می کنه.
من که دارم می رم یه امام زاده ای جایی دخیل ببندم که همین باراک حسین آقا! انتخاب بشه. وگرنه مطمئنا روش برخورد با ما خیلی جالب تر میشه!!! 

 

 


نظرات 17 + ارسال نظر
ترمه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:20

"چون هیچکدومشون برای من ایرانی ، تره هم خورد نمی کنن "
این جمله تون واقعا برام جالبه. شما انتظار دارید رئیس جمهور آمریکا - ابرقدرت جهان- برای مای ایرانی تره خورد کنه؟ چرا؟؟؟
اوباما یا رامنی یا ... رئیس جمهور آمریکا هستن. نماینده ی مردم آمریکا برای اداره ی کشورشون. ما هم نماینده های خودمون رو داریم!!!
در ضمن سیاست های کلی آمریکا مشخص هست و توسط رئیس جمهور تعیین نمیشه. رئیس جمهور فقط روش اجرای این سیاست ها رو مشخص می کنه.
من که دارم می رم یه امام زاده ای جایی دخیل ببندم که همین باراک حسین آقا! انتخاب بشه. وگرنه مطمئنا روش برخورد با ما خیلی جالب تر میشه!!!

- این جمله در واقع تعریضی بود به کسایی که دلشون رو به اونها خوش می کنند
-میگم خواهشا شما برای دیگر چیزها هم مطلب بنگار ای ترمه !!

مریم سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 http://osianeman.blogsky.com/

من که امیدوارم اوباما رئیس جمهور شه کلا رامنیه به نظرم افراط گراست.... راستی بازهم آپ کردم در پیاز داغ

-رامنی لااقل سرراست تره

شیوا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 http://www.sheeva.blogfa.com

یعنی صدای آقای حیاتی یادم نمی ره ها وقتی با چه غلظتی می گفت باراک حسین اوباما ...
منتظرم ببینم همین حدت و شدت رو دوباره زمان اعلام تکرار می کنن یا نه ؟...

-جدی با همین غلظت؟!!

زویا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 http://zoya31.blogfa.com

آره والا باید بهش دست درد نکنه هم بگیم

-شونه هاشم بمالیم

مهرابه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:51

بلی برای ما فرق نداره.از آنجا که(حالی درون پرده بسی فتنه میرود) و ما بیخبریم که آن پشت چه اتفاقاتی می افتد فقط ظاهرش برای ما فشار هست و فشار و فشار.کاش کشوری نبودیم که حتی تو مناظره برای انتخاب یک رئیس جمهور کشوری که فاصله مون از این سر کره زمین هست تا آن سر، ازمون حرف باشه.شدیم نقل همه محافل اما به بدی!

-راستی خیلی بده . همه جا از ما یاد میشه اما به بدی

نیره سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:25 http://salimi.blogfa.com/

این فرمایشات چیه جناب رگبار...مگه فراموش کردید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؟
البته که کارشون واقعا درسته! یعنی صاف کردن دهن ما رو به درستی انجام میدن و اشتباه تو کارشون نیست!

-بله از دید خودشون بهتر دارن عمل می کنن و منافع ملی آمریکا رو بهتر برآورده . بیچاره ما ملت

گلدونه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:17 http://tondokhond.persianblog.ir/

مث روز روشنه که اوباما ادامه میده چون تا حالا سابقه نداشت یه حزب 8 سال پشت سر هم کابینه رو در دست نداشته باشه
و {. . .}

-سابقه که داشته . کارتر ۱ دور رئیس جمهور بود
- گلدونه خانوم بذار یه چند وقتی باز باشیم

دنیا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:36 http://www.donyawinter1978.blogfa.com

هرکسی بیاد فرق نداره. اینا قصدشون آزار رسوندن به ما هستش. من از زمان ریگان یادمه بعدش بوش حالا هم حسین آقا. این وسط طفلی ما وهمه اونایی که قربانی سیاست شدند. خدا میدونه پشت پرده چیه. وکیا واقعا جهانو اداره میکنن.به نظر من همه اینا بازییه. همه چیز از قبل تعیین شده. خدا به خیرکنه همین

-پشت پرده که معلومه چیه . قدرتمدارای دنیا برای چرخوندن بقیه برنامه ریزی می کنند

Afsaneh سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:33 http://falco.persianblog.ir

آقای رگبار اول از اینکه با خانم ترمه کاملا موافقم. بعد هم از ترس اسمش را نبر نمیشه اینجا راحت نوشت و در آخر هم با چند جمله نمیتونم نظرم را درست بیان کنم. فقط این را اضافه کنم به صحبتهای خانم ترمه که بحران اقتصادی معضلی در همه جای دنیا شده و قدرت خرید ما هم در اروپا پایین آمده. البته تحریمها علیه ایران مشکلات مردم را بیشتر کرده. درش هیچ شکی نیست.
بعد هم ان چیزی را که خیلی ها "حق مسلم" در ایران میداند در این زمان و در دست این زمامداران موجب ترس و وحشت دیگر کشورهاست و سعی میکنند که جلوی این اسمش نبر را بگیرند. به غیر از تحریم چه راهی برای زیر منگنه گذاشتن زمامداران هست؟ تا بلکه کم بیارند و در کل مثل تونس یا مصر اتفاقات مهمتری بیوفته? در اینکه مردم هم خیلی در مضیقه هستند با تحریم ها هیچ بحثی نیست اما فکر نمیکنید که گزینه عراق و لیبی در ایران جواب نمیده و ختم به فاجعه میشه ؟ از ته دل امیدوارم که آقای اوباما - جدا از ارادت خاصی که بهشون دارم - دوباره رای بیاره که با آمدن رامنی رو کار فقط باید در انتظار یک فاجعه بود.

-این که یه مشکل اقتصادی به خاطر ریشه اقتصادی به وجود بیاد چندان مهم نیست چون با عقلانیت میشه هندلش کرد و به تدریج درست میشه .همون جور که تا به حال بحرانهای یاز این دست چندین بار در همین قرن اخیر به وجود اومده و پشت سر گذاشته شده
-اما گرفتاری مملکت ما سیاسیه همون جور که گفتی . به نظر من داشتن هر علمی حق هر ملتیه فقط من با مسئواین در این زمینه اختلاف نظر دارم که به نظرم راه بسیار پر هزینه او دست اندازی رو برای رسیده به این حق مسلم انتخاب کردند
-فشار دادن به حکومتهای این مدلی هیچ فایده ای نداره . لااقل فایده مهمی برای مردم نداره . دولتهای این مدلی منابع خودشون رو دارن و این وسط فقط فشار فشار و فشار وحشتناک به مردمه . اتفاقا مورد عراق مثال خوبیه در دوران تحریم صدام و اطافیانش هیچ آسیبی ندیدن فقط این مردم و کشور عراق بودن که ضعیف و ضفیف تر شدن

مهتاب سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:18

والله فکر نکنم هیچ کدوم از این قبلیا به اندازه اوباما با ملت ایران( دقت کنید ملت نه دولت)دشمنی کرده باشه طفلکی ما هیج فرقی نمیکنه برامون کی رئیس جمهور بشه

-بله با حلوا حلوای اون دهنمون فقط صاق شد نه شیرین

نیره سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:41

یه چیزی توی این عکس خیلی جالبه اونم اینکه از کارتر تا اوباما همه جمعند
اتحادشون قابل تحسینه
یه ثانیه فکر کنید رئیس جمهور های ایران از بن.ی ص.د.ر تا خ.ا.تمی و احمدی نزاد و...همه یه جا جمع شن! اصلا شدنی نیست!

-فکر کنم به این خاطر هست که اینها سر یه اصول کلی به توافق رسیدن

مهردخت سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:12 http://mehrdokht.persianblog.ir

اولا که دیگی که برای ما نجوشه می‌خوام سر سگ توش بجوشه.
دوما این‌که من موندم اینا که توی این شیطانکده میرن رای میدن قصدشون اینه که به کجای کی مشت محکم بزنند؟
سوما اگه توی این عکس ریگان هم وامیستاد تمام کسایی که لااقل من یکی در عهدشون مچل شدم جمع بودن.

- برای منم همین بود ولی ریگان الان اون دنیاست

سیلوئت چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 http://silhouette.blogfa.com

الان که ساعت 10 شب به وقت اینجاس هم همچنان اوباما جلوتره و احتمالا هم خودش برنده میشه. ولی ملت آنچنان هیجانی دارن که انگار بازی استقلال پرسپولیسه!!! فیسبوکو دارن میترکونن
راستی رگبار خان من میخوام این لینکدونیم آپدیت کنم ولی نمیشه! گوگل ریدر یه خورده تغییرات داده هرچیم سرچ کردم ببینم دستورالعمل جدید کسی براش نوشته دیدم خبری نیست منتها الان دیدم شما ماشالا سه سوته دوباره لینکدونیتو راه انداختی. من فقط با اون صفحه آخر که شماره شناسایی گوگل و یاهو رو وارد میکنی مشکل دارم. شما همون صفحه قدیمی آبیه رو استفاده کردی؟ اگه آره که من برم باهاش سر و کله بزنم تا درست شه

-آخه عروس رو چه به سیاست ؟
- اون صفحه آبیه همونه که بود . البته من هم یه مشکلی برخورد کردم و اون اینه که وبلاگهای آپدیت شده بالا نمیان و همون سر جای خودشون بولد میشن
-باز اگه گرهی بود بگو شاید باز کنم

ارکیده چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:29

آخه خواسته همه لذت ها رو یهو نچشه... یه ذره اش رو هم گذاشته برای این دوره اش که هنرنمایی ها تو هر دوتا دوره به چشم بیاد

-پس همینه که میگن کم بخور همیشه بخور

ترمه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:07

"میگم خواهشا شما برای دیگر چیزها هم مطلب بنگار ای ترمه !! "
خب من بیشتر زیر پست های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی کامنت می ذارم. به دو دلیل: اول اینکه در کل بیشتر این موارد رو پیگیری می کنم و به این موضوع ها علاقه دارم. دوم اینکه بیشتر دوستان به پست های فیلم و سریال و موسیقی و ... و پست های خانوادگی علاقه نشون می دن و برای اون پست ها کامنت به قدر کافی هست. من دوست دارم بیشتر از این موضوع ها پشتیبانی کنم تا شما به نوشتن دلگرم بشید و این بخش رو تعطیل نکنید.

-مرسی که به دلگرمی من فکر می کنی . ایده خوبیه !

سایه چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:12

ترمه جان اصل مطلب رو بیان کردند. دولتمرد آمریکایی به فکر نفع ملت خودشه و دولتمرد ایرانی نیز (باید باشه!)
شما فقط ببین این ملت و دولت آمریکا، با تفکر همیشگی به منافع ملی، از کجا (چند دستگی فراوان و جنگ های داخلی شمال و جنوب، تبعیض نژادی فوق العاده عمیق، تبعیض جنسیتی شدید و....) به کجا رسیده و ما ملت و دولت ایران رو هم ببین!
آمریکا باید به فکر منافعش باشه و ما نیز!
من هم امیدوارم اوباما رییس جمهور باقی بمونه. به هر حال همیشه جمهوری خواهان تندروتر از دموکرات ها بودن و این می تونه برای ما با وجود افراطیها (که سیاست در عرصه ی بین المللی رو نمی دونن) وضعیت رو بدتر کنه

-بله اون برای ملت خودش خوبه . ما هم باید برای ملت خودمون خوب باشیم . اوباما اون دفعه می گفت چراغی که به واشنگتن رواست به تهران حرام است

نیره چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:40

نفرمایید جناب رگبار خان... با ما هر چه کرد این ا . . .کرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد