کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

رنگو


بچه های ما هر چند وقت گیر می دن به یه کارتون ، این روزا گیر دادن به رنگو . ینی هر وقت می بینم تی وی روشنه و اینا نشستن پاش حتما دارن رنگو رو می بینن . از خدا پنهون نیست از شمام پنهون نباشه منم لایی می کشم و چند صحنه حتما می بینم و بعد می رم دنبال کار و زندگیم .


برای اون تعداد معدودی که این کارتون رو ندیدن باید عرض کنم که فیلم داستان زندگی یک مارمولکه که به‌طور اتفاقی از یک اتومبیل به درون صحرایی خشک و بی‌آب و علف پرت می‌شه و بعد از سرگردونی توی بیابون به شهر کوچکی می‌رسه که مردم آن که کلکسیونی از جونورهای جورواجور از سوسمار و موش و جغد و غیره هستند در خشکی و بی آبی به سر می‌برند. رنگو با داستان‌های خیالی ای که برای مردم شهر تعریف می‌کنه و نیز کشته شدن اتفاقی یک عقاب به‌دست او، به کلانتر و منجی شهر تبدیل می‌شه و . . .


کارتون پر ازارجاعات بامزه به سینمای وسترن و غرب وحشیه و کسایی که اون نوع سینما رو دوست داشتند حتما بدونن که شیفته این کارتون خواهند شد .در پایان نیز باید تشکر ویژه کنم از تیم دوبله مهرداد رئیسی و گوینده نقش رنگوی مارمولک و شهردار لاک پشت که با صدای با نفوذش به این کاراکترها شخصیت ویژه ای بخشیدند .


ما رفتیم .


.....


کامنت برگزیده 


آقای خونه گفته : نه تنها این کارتون، که واقعاً تو صنعت انیمیشن به جایگاهی رسیدن که به راحتی با سینمای زنده رقابت میکنن و پیشی هم میگیرن. صدای اصلی جانی دپ روی رنگو هم شنیدنیه.



نظرات 8 + ارسال نظر
مژگان دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06

کارتون فوق العاده ایه
والا من که خودم بچه بودم اینقدر کارتون نمی دیدم که حالا دخترم مجبورم می کنه بشینم باهاش کارتون ببینم.. همه رو حفظم دیگه .. وقتی توی آشپزخونه ام و دخترک توی اتاقش داره کارتون می بینه صداشو که می شنم می دونم کدوم کارتونه و کدوم صحنه است..

دقیقا عین ما !!

بولوت دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:55 http://maryamak.blogfa.com/

من اسکار رو بیشتر دوست دارم.

متاسفانه ندیدیم

نیره دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:33 http://salimi.blogfa.com/

هم کارتن عالی بود هم دوبله ش

اگزکتلی!

aghaye khone سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:22

نه تنها این کارتون، که واقعاً تو صنعت انیمیشن به جایگاهی رسیدن که به راحتی با سینمای زنده رقابت میکنن و پیشی هم میگیرن.
صدای اصلی جانی دپ روی رنگو هم شنیدنیه.

کارتونهاشون که اصلا دیگه کارتون صرف نیست ما آأم بزرگها هم حتما می بینیم

عطیه سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

هی وای من! پس این جریان گیر دادن به یه سی دی همه گیره! من فکر کردم فقط مربوط به خونه ی ماست! حالا باز خوبه بچه های شما به کارتون روز گیر میدن! این روزها تو خونه ی ما همه بارباباپا نگاه میکنند!
دوبله های گروه مهرداد رئیسی بینظیره... نمونه هاش پاندای کنگفوکار (سری اولش), هورتون و ...

اتفاقا چند وقتیه کارتونا و برنامه های قدیمی رو طالب شدند مثب مدرسه موشها و خونه مادربزرکه !!
مهرداد رئیسی کارش 20 ه !

sanjaghak سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:57

بی نظیره استاد این کارتون.....یه پیشنهادم دارم
غارنشینها ...عالیه دوست من.....
من دوست دارم با مازیارم دراز بکشم و دور از چشم همسری برای چندمین بار غارنشین ها رو ببینم .....عالیه.حتما ببینید...شایدم دیده باشید...

اون هم قشنگه من هم چندین بار دیدمش

سارا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:20 http://biadonyabesazim.blogfa.com

برام جای سواله که بچه ها از این کارتونها چی می گیرند؟! چی می فهمند که باهاش غش غش می خندند یا اخمهاشون توی هم میره.
آخه منم نگاه می کنم، به عنوان آدم بزرگ، یه چیزی یاد میگیرم. ولی مطمئن نیستم بچه ها اون مفهوم رو به چه صورت می آموزند! که چنین عکس العملهایی دارند.

باید از خود بچه بپرسیم ببینیم چیمی که !! ولی حق داری دنیای ما

HETI سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:07 http://khalehhetiking.persianblog.ir/

واقعا قشنگه این کارتون .با اینکه از مارمولک حتی به صورت اسباب بازی بدم می اومد ومی ترسیدم ولی عاشق رنگو شدم .

همه همین حس رو دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد