کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

پله ها


کسی می دونه کل پله های متروی تجریش چندتاست ؟


چون امروز من همشون رو پایین اومدم و الان پاهام داره گز گز می کنه !!



نظرات 8 + ارسال نظر
نیره پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:30

والا ما مستضعفین همیشه تاریخیم و از متروی شریف و آزادی و اینا خبر داریم
گذرمون اون ورا نمی افته برادر!!!

نیره پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:33

بارها پیرزن و پیرمدرهایی که با بدبختی پله ها رو میان پایین دیدم
نمیدونم چرا این قدر دیر پله برقی ها رو راه اندازی میکنن!
همین متروی استاد معین هم کلی پله داره و پله برقی هاش راه نیفتاده
متروی اکباتان هم همین طور

من خودم شمردم . 330 پله !! اندازه یه ساختمون 25 طبقه

sanjaghak پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:18

مگه برقی نیست؟؟!! تو این عصر ...؟؟؟

چرا برقی که هست ولی من محض تفنن پیاده رفتم !!

حافظ کوزه شکسته پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:31

سلام؛
پله های تجریش رو نمی دونم اما یه بار تیر برق روشنایی کمربندی قائم شهر رو شمردم؛ 129 تا بود! - خدا می دونه چند تا رو جا انداخته بودم- . چند وقت بعد دوباره شمردم 218 شد!! به نظر شما خیلی عجیبه یه تیر برق شیش هفت متری گم بشه؟!! نه بابا چیزای مهم تر گم می شه آب از اب تکون نمی خوره! حالا یه تیربرق فسقلی! این حرفا رو نداره که!
خودم می دونم کامنتم بی ربط بود!

نیره پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:27

عوضش اندازه یه هفته ورزش کردین

تیراژه پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:45 http://tirajehnote.blogfa.com/

ناراحت شدم و اومدم بپرسم مگه پله برقی نبوده؟
که دیدم گفتید بوده ولی از سر تفنن با پله اومدید!!!!
خب حقتان است! گز گز هم نوش جان پاهایتان!

بولوت جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:02 http://maryamak.blogfa.com/

آقا ربطی به تعداد پله ها نداره. گز گز پا یه چیز دیگه س. من یه بار نصفشون رو رفتم بالا(یکی در میون یه ردیف پله یه ردیف پله برقی) یه بارم کلشون رو اومدم پایین اتفاقی برام نیفتاد!

یعنی یه طرفه بودن گرفتاری بود دیگه ؟!!

جرم شناس جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

یه قائم شهر تو کامنتا دیدم خواستم فقط عرض ادبی کرده باشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد