کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

شوماخر


راننده تاکسی امروز من ، پیرمرد موسفید و پشت خمیده ای بود . پیرمرد ، شیرین 70سال رو داشت ولی آنچنان تند و آرتیستی دست فرمون داشت و لایی می کشید و تو اتوبانی که ماکزیمم سرعت مجازش 80 تا بود ، 110 تا سرعت می رفت که چشمای من و 3تا مسافر دیگه داشت از حدقه می زد بیرون .

به مقصد رسیدیم و کرایه هامون رو دادیم . بهش گفتم:« پدرجون شما الان به این سن این جوری رانندگی می کنی جوون بودی چه می کردی!؟ پیرمرد لبخندی از بین دهان بی دندانش زد و گفت : «پسرجون من شوماخر دوره اعلاحضرت بودم !»





نظرات 12 + ارسال نظر
باران پاییزی شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:06 http://baranpaiezi.blogsky.com

بستگی داره منظورشون کدوم اعلا حضرت باشه: اعلاحضرت محموت احمتی نژاد یا همون اعلا حضرت؟؟؟؟

نه بابا همون دومی

ترمه شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:33

خوش اومدید. می گفتید یه گاوی گوسفندی چیزی جلوی پاتون زمین می زدیم. بچه ها اون فرش قرمز رو بیارین. آقا شرمنده کردید.

شیرین شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:27

- امان از این شوماخر بازی ها در اتوبونهای شهری و بین شهری! امان از آنهایی که فرق رانندگی با تک سرنشین های فرّاری و مرسدس و رد بول و ... در پیست های خاص و با تجهیزات محافظتی را با راندن ماشین های قراضه و فرسوده و همراه با سرنشین های دیگر نمی دانند ...
امان!
- اعلیحضرت گفتی و کردی کبابم!
- مبارک باشه بازگشایی کافه

نه نمی فهمن . اینا اتفاقا براشون مشکل پیش نیومده وگرنه از این شوماخر بازی ها در نمی آورد
مرسی شیرین جان

سارا یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:32 http://biadonyabesazim.blogfa.com

سلام
فکر کنم اگه بیشتر با راننده حرف میزدید، جملات خاص زیادتری از ایشون گیرتون میومد. .. گاهی بچه جغله و گاهی آدم سن و سال دارِ اینجوری، واسه بیرون اومدن از یکنواختیِ دردسرهای زندگی، لازمه.

اره اینا اتفقا حوصله خوبی برای حرف زدن دارن

مهسا یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:31

Welcome back

بولوت یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:20 http://maryamak.blogfa.com/

اوه اوه. چه خاکی نشسته اینجا!

تکوندیم خاکش رو دیگه

سهیلا یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:01 http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

هورااااااااااااااااااااااااا
کافه چی کرکره رو بالازددددددددد

ایولا شوماخراعلیحضرت که شمارو برسرذوق آورد...خداخیرش بده...
تا باشه از این شوماخرا...حتا ماخرا هم خوبن ...وال لااااااااا بوخودا

مرسی سهیلا جان .
اون آخرین جملات چی بودن؟!!!!

سایه دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:47

سلام و صبح دوشنبه عالی متعالی. به به رسیدن بخیر. دست فرمون بعضی راننده تاکسی ها دنیا و آخرت را جلوی چشم آدم میاره.

حق داری . من اکثرا بهشون تذکر می دم ولی این پیرمرده بیشتر آدم رو متعجب می کرد

ترمه دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:55

من منتظر شدم ببینم بقیه چه کامنت هایی می ذارن تا منظور اصلی شما رو از پست بفهمم. البته باز هم متوجه نشدم می خواید راجع به بد رانندگی کردن صحبت کنید یا در مورد ارادت ملت به اعلی حضرت!
آقا شما هم مثل ما فقیر فقرا با مترو و خط 11 بیا دردسرش کمتره.

شایدم هردوش ترمه جان

من دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:01

خوبه که اومدی

فریده سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:17

happy to hear from you again!!

نیره چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:26

من بودم میگفتم شوماخر بیچاره هم آخرش خودشو به کشتن داد
البته هنوز زنده س ولی توی کماست!
راستی چه خوب شد برگشتید!

مرسی نیره عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد