کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

جامی دگر

 

                         

من الآن آدم فوتبالی ای نیستم . حتی خیلی از بازیکنای معروف رو نمی شناسم چه داخلی چه خارجی . شاید خیلی خیلی معروفا رو مثل رونالدو و مسی و کاسیاس رو بشناسم و از داخلی ها نکونام رو اما وقتی جام جهانی فوتبال شروع میشه ورق من بر می گرده و میشم یه آدم فوتبال دوست دو آتیشه !


جام جهانی ای که در افتتاحیه اش آرژانتین مارادونا با کامرون که یه تیم کاملا ناشناخته بود بازی کردند رو اصلا یادم نمیره . کیهان ورزشی ویژه نامه ای چاپ می کرد و اخبار روز قبل رو در اون می نوشت و برنامه های روز بعد رو . یادم نیست درست که بازی ها مستقیم پخش می شدند یا با تاخیر ولی اون جام جهانی که دست آخر در فینالش آلمان با آرژانتین دوباره روبرو شدند و این دفعه آلمان بود که جام رو به خونه می برد رو اصلا از یاد نبردم . جام 1990 ایتالیا بود .


بعد از اون 5بار دیگه جام جهانی برگزار شد که تو دوتاش هم ما شرکت کردیم و هر دفعه برای من هیجانش زیاد میشه و میشم یه آدم پیگیر مسابقات .


امسال که خب اصلا فرق زیادی داره و دلایل بیشتری دارم برای توجه و پیگیری . اول این که تیم ما به جام رفته و قراره با یکی از بهترین تیمای اعصار فوتبال یعنی آرژانتین بازی کنه . دوم این که رو پیرهن تیم عکس یوز رو انداختن که باعث شده بیشتر دوستشون داشته باشم و سوم زیست توپیه که قراره در بازی ما و آرژانتین توسط نکونام تقدیم به مسی بشه و تلاشی باشه جهت حفظ و نگهداری گونه های در معرض انقراض .


به قول خیابانی یا یکی دیگه از گزارشگرای فوتبال منبعد می ریم که داشته باشیم !!


نظرات 6 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:12

فکر کنم تنها جام جهانی ای که خیلی پیگیرش بودم همان جام جهانی سال 90 بود. آن موقع نه خیلی بچه بودم که از فوتبال سر در نیاورم و نه آنقدر بزرگ که جهان فوتبال را تحلیل کنم.
حالا به شدت فوتبال را snob می کنم! برای ذائقه من بیش از حد دنیا و روابط حاکمش volgar است!
چه می شود کرد ... هر از گاهی منهم فیس و افاده ای می شوم
فکر کنم در برنامه های پاییز آینده ام یک حضور در ورزشگاه برای دیدن یک مسابقه رگبی باشد و وقتی پولش را داشته باشم در یک مسابقه F1 وقتی در Monza برگذار می شود.


چی بود اون دو تا کلمه ؟

بولوت سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:49 http://maryamak.blogfa.com/

من کماکان علاقه دوآتشیه به ورزش رو درک نمیکنم. خب البته اشکالیم نداره. آدم که نباید همه چیز رو متوجه بشه.

سایه چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:13

سلام و صبح چهارشنبه تون بخیر و خوشی
من خیلی فوتبالی نیستم ولی بعضی چیزها و رویدادها خاطره میشه برای آدم که با لحظات شیرین گذشته پیوند خورده.
راستی مگه مسی مصدوم نشد؟

دقیقا همینه . همین حس مشترک بودن
نه خبر ندارم مصدوم باشه . خدانکنه

ترمه چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:48

چه کاریه آخه!

سایه پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:03

سلام و صبح بخیر
نمی دونم! شاید اشتباه شنیدم! میگم فوتبالی نیستم ولی مطمئنم یک خبری درباره مسی شنیدم، حالا چی بود را یادم نیست

شیرین شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:01

اسناب یعنی کسی که دماغش رو بالا میگیره و پیف پیف می کنه!
ولگار مترادف فارسی نداره، جمعی از کلمات رکیک، سخیف و سطح پایین میشود تقریبا هم معنای ولگار.
بگذار آخرش یک بلا نسبت هم بگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد