کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کارلوس بزرگ




منم مثل بقیه شما از بازی دیشب بچه های تیم ملی دچار افتخار و شعف فراوون شدم ، از گلهایی که دروازه بان آرژانتین از گوچی و دژاگه گرفت افسوس خوردم و از پنالتی که داور برای ما نگرفت عصبی شدم . بازی دیشب چیزی بود که ته قلبم انتظارش رو نداشتم گرچه امیدش رو شاید چرا ! پست قبلی من موید این مطلبه .


اما می خوام بگم که این نتیجه درخشان رو که منظورم نوع بازی دیشب ما بود ، محصول غیرت و شجاعت فوتبالیستامون نمی دونم ، چیزی که از دیشب تو بوق و کرنا شده . این دو بازی خوب محصول مربی گری فردی است  به اسم کارلوس کی روش .


بازیکنای ما  همون بازیکنای قبل هستند ، گرچه نمی خوام بگم عالی بازی نکردند که کردند ، اما سبب این عالی بودن رو سرمرییمون می دونم که کسیه که کاربلده و ما تو این دوره هر چی داریم از اون داریم .این حکایت رو شنیدین که ؟ که یک روز در میانه کارزارنبرد نادرشاه با با اشرف افغان ، نادر پیرمردی را دید که به این سو و آن سو می تازد، یک شمشیر به دست راست و شمشیری به دست چپ دارد و در هر حمله، چندین تن از سپاه دشمن را بر زمین می افکند. پس از نبرد وی را صدا زد و گفت : پدر جان! تو در زمان حمله افغان ها و تصرف اصفهان کجا بودی؟ که پیرمرد می گه : نادر جان! من بودم، تو نبودی


و به نظر من ، این مدیریت و دانش کی روش بوده که تیم ما رو این تیم کرده .



 

نظرات 6 + ارسال نظر
منیرو یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:42 http://khalehhetiking.persianblog.ir/

عالی بود پستتون .اون داستان حق مطلب رو ادا کرد .عالی بود

شیرین یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:30

رگبار جان راستش منکه از دنیای فوتبال دورم اما علما قبلا آگاهم کرده بودند که تاریخ نشان داده که هربار جام جهانی در امریکای جنوبی برگزار شده، تیم های اروپا تار و مار شده اند.
یکبار باید جام را در زمستان و در اسکاندیناوی برگزار کنند تا اثر آب و هوا کاملا برای همه روشن شود
اما خوب ... بنظر منِ بی خبر اثر لطف داوران را هم نباید نادیده گرفت. دیروز در حالیکه من پشت به مونیتور کامپیوتر نشسته بودم، عزیزی از طریق یک بلاگ اسپانیایی بازی را آن لاین نگاه میکرد و دائما نچ نچ می کرد که داور بین توپ و بازیکن قرار میگیرد و بواقع توپ را به آرژانتینی ها پاس می دهد و البته این حرکات و نادیده گرفتن خیلی خطاها ظاهرا فقط محدود به دیروز نبود!
لطف داورها بنظرم در وحله اول شامل تیم کشور میزبان است و در وحله بعد سایر تیم های امریکای جنوبی و بنظرم قهرمان هم دقیقا بدلیل فاکتور آب و هوا و داور، از بین همین تیم ها خواهد بود.
شرط ببندیم؟

ااتفاقا به نکته جالبی اشاره کردی تاثیر آب و هوا رو تیمها و امتیاز میزبانی تا اینجا که هلند خیلی زهردار ظاهر شده رو هلند هم میشه شرط بست

شیرین یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:53

راستی یک سئوال:
قرار نبود لباس تیم ایران یوزپلنگ داشته باشه؟!
می پرسم چون خودم هم متعلق به خانواده گربه سانانم و هوای فک و فامیل رو دارم

داشت که

عطیه دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

واقعا مربی خوبیه... از انتخاب مقتدرانه ی بازیکنان که با انتقادات زیادی همراه بود... هیچ نترسید و کار خودش رو کرد و الان هم داره نتیجه ش رو میگیره...

به نکته خوبی اشاره کردی همین که تسلیم جوسازی ها نشد خودش از مهمترین فاکتورهتسن

عطیه دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:13 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

در جواب سوال شیرین عزیز:
لباساشون مثلا یوزپلنگ داره منتها اونقدر کم رنگ و محوه که من تو بازی اول همون اوایل بازی فکر کردم اینا چرا هنوز بازی شروع نشده لباساشون کثیف و خاکی شده! نگو همون طرح محو جناب یوزپلنگه!!! که با چشم غیر مسلح قابل شناسایی نیست!

نیره سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:23

نقش مدیریت رو نه تنها در تیم بلکه در همه عرصه ها نباید نادیده گرفت. علت اینکه کشورمون با وجود منابع طبیعی و انسانی غنی رشد نمیکنه همینه. نبود مدیریت و وارداتی بودن علم مدیریت و ناهمخوانی ش با فضای بومی.
مهم ترین کار کی روش به نظرم سرعت دادن به تیم و دعوت از بازیکنان دورگه بود که نسبت به داخلی ها عملکرد بهتری دارن چون اکثرا از ابتدا در فوتبال اروپا بازی کردن و یه سر و گردن بالاتر از کسانی هستن که تو ایران آموزش ددین.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد