کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

سرگنده بخور بخور ها که هنوز زیر لحافه !


تو دولت قبل که یا شعار پاکترین دولت تاریخ سر کار اومد خیلی اتفاقا افتاد که چندان با تعریفی که ما از پاکی شنیده بودیم جور نبود و بزرگترینش که رو شد اختلاس 3هزار میلیارد تومنی بود که خیلی بر سر زبونا افتاد و همه راجع بهش مطلع شدند . بعد از اون بخور بخورهای دیگه ای هم در ابعاد 500میلیارد تومن و هزار میلیارد تومن رخ داد که دیگه برای مردم عادی شده بود و مردم چندان بهش توجهی نکردند!


اما عملکرد قبلی ها طوری بود که من مطمئن بودم که هنوز سر گندهه زیر لحافه و مدتی بعد ،باز هم از این جور دزدی ها که از جیب من و شمای هموطن رخ می ده در حال اجراست .داستان اون دزد که شبونه مشغول بریدن قفل مغازه ای بود و وقتی ازش پرسیدن که چه می کنی گفت دارم ساز می زنم و وقتی پرسیدن که پس چرا صداش در نمیاد گفته بود صداش فردا صبح در میاد رو که حتما شنیدین؟ الان هم همین طور شده و داره خورد خورد بعضی از صداها در میاد .


متاسفانه توی هفته قبل مشخص شده که بین سالهای 88تا 92 (در دولت قبل ) بخش قابل توجهی از زمینهای منطقه لواسان تهران رو (حدود 3میلیون متر مربع ) که جزء مناطق حفاظت شده بوده ، عده ای با همدستی اداره محیط زیست و چند جای دیگه ! تو اون دوره بالا کشیدند و توش ویلا سازی و شهرک سازی کرده اند و ارزش این زمینها که در واقعا باید غیر قابل خرید و فروش باشه یه چیزی حدود 7هزار میلیارد تومان بوده !!! (لینک مطلب به گفته آقای احمد نبوی مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست)


خدمت اون دسته از دوستای عزیز که می خوان بدونن منطقه حفاظت شده دقیقا چیه باید بگم که محدوده‌ای از منابع طبیعی مثل جنگل و دشت و کوهستانه که هر کشوری در جاهایی ایجاد می کنه به جهت حفظ و تکثیر جانوران و گیاهانش و در آن قطع درختان و تخریب و ساخت و ساز ممنوعه . فلسفه اش هم اینه که مردم می خوان همه کشور یه دفعه از بین نره و برای همین مناطقی رو از چپاول بشر دور نگه می دارن .


راستش من خودم که این عدد فضایی رو شنیدم و این که هنوز همه این بالاکشیدن ها کامل لو نرفته ،کله ام سوت کشید والا . شما چطور؟!!!



نظرات 1 + ارسال نظر
بولوت چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:02 http://maryamak.blogfa.com/

آقا چرا سخت میگیرید؟ دو زار چرک کف دست که این صحبتا رو نداره. حالا یه کم بیشتر از دو زار هست که هست. ما باید فکر این باشیم که دانشگاه محل جولان دهی احزاب سیاسی نشه!


دوزار؟؟ خدا از این دوستای پولدار به ما بیشتر عطا کن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد