کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

برو علم آموز !


فردا و پس فردا تعطیل رسمیه . پسون فرداش چارشنبه است و پس پسون فرداش هم پنجشنبه است و خود به خود ماده اش مستعده که بین التعطیلینی باشه و تق و لق باشه همه جا .


یکی از کلاسای من امروز یکشنبه برگزار می شد چون قبل از تعطیلی بود می شنیدم که عده ای از همکلاسیا نغمه کوک کرده بودن که امروز رو هم نریم سر کلاس که تو اقلیت قرار گرفتن و ناچار شدن اونا هم بیان و ما اون تعداد دانشجوی ساعی و درس خون به رغم ناملایمات تعطیلینی مملکت صبح اول وقت خودمون رو رسوندیم سر کلاس .


اما و اما


توی کلاس پر هرچی نشستیم و نشستیم خبری از اومدن استاد نشد که نشد . یه ربع گذشت ، نیم ساعت گذشت ، 45 دقیقه و استاد تشریف نیاوردن و به این وسیله درسی گرانقدر به ما انسانهای ناپخته دادند: 


وقتی فرداش همچین تعطیلی ایه، عین بچه آدم بگیرین بشینین تو خونه هاتون و نیاین دانشگاه . دهه !!!


نظرات 5 + ارسال نظر
بولوت یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 http://maryamak.blogfa.com/

من دو سوم دوران تحصیلات بعد از دیپلم رو عین حسنی جمعه ها میرفتم دانشگاه!
من و همکلاسیام از این مدل تعطیلات و بین التعطیلینا نمیتونستیم استفاده کنیم. نشون به اون نشون که جمعه فردای سیزده به در رفتم دانشگاه. جمعه ی فردای عاشورا رفتم دانشگاه. جمعه فردای عید قربان رفتم دانشگاه! اتفاقن هم استادا اومدن هم کلی از همکلاسیا! یه همچین ملت پی تحصیل برو و سخت کوشی هستن ترکا!

دمشان گرم . مملکت رو شماها باید بچرخونین

سایه یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:29

جدا درباره علوم تحقیقات صحبت می کنید؟ ما که هر چی با استادهامون صحبت کردیم که کلاس های بین تعطیلی را تعطیل کنند گفتند که خیر هم کلاس برقراره و هم حضور و غیاب

بله سایه جان ! والا چه عرض کنم شاید اساتید رشته شما وجدان کاری بالاتری و همکلاسهای شما حرص علم بالاتری دارند

یاس یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:27 http://www.soundsoflife.blogfa.com

ما که همون هفته پیش نامه نوشتیم و امضا جمع کردیم که شنبه و یکشنبه تعطیل بشه. خداییش ما شهرستانی ها گناه دارم خوب

والا نامه ای به ما نرسید . من که اون روز دوباره هم رفتم و باز هم تشکیل نشد !! آدم حرف گوش نکن به من می گن ها !

مریم یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:45

سلام میخواستم در مورد پست قبل نظرم رو بگم پسرای دوقلو ی من همسن پسر شما هستن من خیلی با این قضایا دست و پنجه نرم میکنم مثلایه روز به من گفتن خانم قران گفتن اگه امام حسین نبود ما هم نبودیم این یعنی چی مامان؟ومن پوست کندم تا چیزی بگم که خانم قران خراب نشه وهم اصل مطلب امام حسین گفته بشه در مورد دسته و زنجیر زنی فکر کنم بد نباشه اجازه تجربه به پسرتون بدین بزرگتر که بشه بینش لازم رو پیدا میکنه که ادامه بده یا نه توضیح واقعیت عاشورا ودرکش برای بچه ها خیلی سخته

بله منم فکر می کنم که مقابله باهاش به شکل زوری درست نباشه باید بذاریم این چیزا رو تجربه کنه

نیره یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:52

ای بابا ادم باید خودش عاقل باشه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد