کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

کافه رگبار

اهل طهرانم . روزگارم بد نیست . . .

این صداقتت منو کشته !

 

خیلی ها می گفتند که صداسیما رسما تبدیل به بلندگوی یکی از گروه های داخل کشور شده بود و فقط حرفها و اعمال اونها رو بازتاب می داد و یادآوری می کردند از سال 88 به این طرف این موضوع خیلی علنی تر شد و همه لمسش کردند . اما این چیزی نبود که برادران رسانه ملی تایید کنند و دائما بیان می کردند که این ، رسانه ای ملی است و البته عده ای بی خبر می گفتند که معنی رسانه ملی این است که هر کسی از ملت با هر مشرب و منشی بتواند خود را در آیینه آن بدون شکست و اعوجاج ببیند .


اما دیروز برادر عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ گفته بود که من با همه نیروها و شخصیت‌های درون نظام با عشق، علاقه و اعتقاد ارتباط دارم و اگر ضرغامی یک ویژگی داشته باشد آن هم این است که خیلی میان افراد خط‌کش نمی‌گذارد. و در پاسخ به سوال دیگری٬ مبنی بر اینکه شما این ویژگی را در حالی بیان می‌کنید که از اصلی‌ترین انتقادات به ریاست شما در سازمان صداوسیما، نادیده گرفتن یک جناح سیاسی در برنامه‌های رسانه‌ ملی است، جمله ای تاریخی گفت:

آن مسئله ، (نادیده گرفتن یک جناح سیاسی ) در چارچوب اهداف صداوسیما بود !!


خدا شما و این اهدافتون رو برای این ملت حفظ کنه انشالله . همینه و درستش هم همینه . صداسیما اهدافی دارد و باید طبق اهداف جلو برود . نمی شود که هر ننه قمری را در رسانه ملی نشان داد . هر کسی که جزء ملت نیست که در رسانه ملی نمایش داده شود . ملت تعریفی دارد که پیش ما محفوظ است . ما مستلزم به رعایت چهارچوبها و حرکت به سوی اهداف می باشیم .


برار جان ، ومن الله التوفیق در تمام ارکان زندگیتان .


نظرات 2 + ارسال نظر
نیره چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:59

بله صدا و سیما قهوه خانه قنبر نیست که هرکی بیاد و بره!!!

درسته

مری م چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:37

فکر کن که بزارن این نهاد وابسته به ...کسی غیر از خودشان که گویا همان ملت ایرانند و بس!...را نشان دهند...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد